Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Today I will have to go eat with my mother."

Překlad:Dnes budu muset jít jíst s mou matkou.

0
před 2 roky

11 komentářů


nihau0
nihau0

a šlo by - today i will have to eat with my mother? proč tam je to go? děkuji

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"Go" tam je, protože v české větě je "jít".

0
Odpovědětpřed 2 roky

novakovaiva71

Nemelo by tam byt ,,go eating,,

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Nemelo, a nesmi, ale urcit presne proc je tezke. Kdyby to sloveso bylo "shop", napriklad, bylo by "go shopping" jedina moznost.

-1
Odpovědětpřed 2 roky

Katee06
Katee06

Proč zde neni "to" mezi "go" a "eat"? :)

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Infinitiv se vetsinou spojuje s "to", ale ne vzdy. "To" tam napriklad nepatri po modalnich slovesech. Po "go" take ne.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Katee06
Katee06

O těch modálních slovesech vím a teď už je mi jasné i "go" :) Děkuju :)

0
Odpovědětpřed 2 roky

333skpp333ss
333skpp333ss

proč nemůže být dnes budu muset jít s mou matkou jíst?

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

robod.cz

"Dnes budu muset jít na jídlo s mojí matkou." - tato věta není uznána, zdá se mi však více přirozená, než použité "Dnes budu muset jít jíst s mojí matkou".

0
Odpovědětpřed 9 měsíci

rodinakhem

mám stejný názor jako " robod.cz", muset jít jíst je uširvoucí

0
Odpovědětpřed 7 měsíci

JaroslavDu8

Proč místo Dnes není uznáno Dneska?

0
Odpovědětpřed 3 měsíci