"Today I will have to go eat with my mother."

Překlad:Dnes budu muset jít jíst s mou matkou.

před 2 roky

11 komentářů


Katee06
Katee06

Proč zde neni "to" mezi "go" a "eat"? :)

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Infinitiv se vetsinou spojuje s "to", ale ne vzdy. "To" tam napriklad nepatri po modalnich slovesech. Po "go" take ne.

před 2 roky

Katee06
Katee06

O těch modálních slovesech vím a teď už je mi jasné i "go" :) Děkuju :)

před 2 roky

JaroslavDu8

Proč místo Dnes není uznáno Dneska?

před 6 měsíci

Daku_
Daku_

Taky by mne to zajímalo

před 2 měsíci

nihau0
nihau0

a šlo by - today i will have to eat with my mother? proč tam je to go? děkuji

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"Go" tam je, protože v české větě je "jít".

před 2 roky

novakovaiva71

Nemelo by tam byt ,,go eating,,

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Nemelo, a nesmi, ale urcit presne proc je tezke. Kdyby to sloveso bylo "shop", napriklad, bylo by "go shopping" jedina moznost.

před 2 roky

rodinakhem

mám stejný názor jako " robod.cz", muset jít jíst je uširvoucí

před 10 měsíci

Vra240651

Také se ptám, proč nemůže být "s mojí"

před 6 dny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.