1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She drinks her milk."

"She drinks her milk."

Çeviri:O sütünü içer.

January 8, 2014

94 Yorum


Elifckmk

O, onun sütünü içer olmasi gerek?


Eylem877691

She drinks her milk O sütünü içer'dir dogru yanıt. Sütünü içerdeki 'ünü eki aitlik anlamı kattığından ve 'her' kelimesi bu anlamı karşıladığından cümle doğrudur.


Bediha923467

The cat drinks its milk.Kedi kendi sütünü içer olarak istiyor Duolingo.Kedi sütünü içer olarak yazdığımda kabul etmiyor!Aynen its 'ünü'aitlik ekini veriyor bana!


MehmetAGES

ben de senin gibi düşündüm


Oykuakcueceezgii

Bende öyle düşünmüştüm


koreli33

Emine hanım ben makedonya da mimarlık okuyorum ben kanada da veya Avrupada ıngilizce yüksek lisans yapmak istiyorum ıngilizce çalışıyorum rica etsem eksik kaldığım yerlerde size sorabilir miyim teşekkür ederim hayırlı cuma lar


MehmetAliC351844

İroni mi? Kinaye mi? Samimi? Anlamadım şimdi :)


ParsKASIF

She (kadın için O manasında) ile her (kadın için ONUN manasında) bir cümlede kullanıldığında birbirlerini işaret ediyo. Yani "O onundur" ise "kendisinindir".


Bediha923467

Felsefi yaklaşımda bulunmuşsunuz birazcık giz bırakın.


evin_yilmaz

"O sütünü içer." diyince "onun sütünü" diye anlaşılır. Yani ikisi de aynı anlama geliyor.


Duranelik1

Hayır öyle olmaz tamammı Elifcim okey / yani tamammı Elif


netuhafgun

Bence de öyle olması lazım


Duranelik1

Ağzına tükürim senin


Nisa52878

hayır, her Milk diyor yani baştaki she için her diyor yani o sütünü içer doğru :)


thepowerofUwU

Yaptık da yanlış oldu


olcaytoo

İkisi de oluyor farketmiyor


SafiOcak

O sütü içer yazdım :/ sütünü içer derken o kendi sütünü içer anlamında yani sahiplik oluyor öyle mi ?


m.ertan1071

Bu ne yaman celiski her diyor sonra sutunu diyor nasil oluyor ingilizce mi degisti siz mi bilmiyonuz


devrans02

Her derken kendi sutunu anlaminda diyor ,herself yazilmasi daha mantikli ama her de kabul edilir


Halitebi

Madem o sütünü içer her'i silin ordan..


koray.sims

O onun sütünü içer olması lazimken onun yerine ondan kelimesi vardı. Tabii ki doğru kabul etmedi.


sertan28

Onun sütünü o içer dedeim yanlis dedi


BaranOffic

Doğru söylüyoruz,yanlış diyor.


mert119661

O onun sütünü içer oluyor kafa karıştıran bir soru kaldırılmalı bence


melike-duru

O süt içer yazdım kabul etmedi


-PJM-

"O, onun sütünü içer" cümlesi de mi aynen bu şekilde olacaktı? Duruma göre kuruyoruz yani? Hatalı mıyım?


aahmet435

lan ne karişik dil bu ya. sinir etti


merakl2007

Adam milk derken sesi çok komik çıkıyor


_Talha

Yalnız değilsin dndnd


hocaM13

ben anlamadım heri the gibi söylüyor adam


KazimGoksu

she ile her neden aynı cümlede kullanılmış olabilir?


YasinAckgz

Her olmasa kafalar bukadar karışmicakti


minecraftcraper

milk = süt milk nasıl sütten oluyo????????


susuleyman

"she drinks his milk" desem ne olur? veya "her milk, she drinks" desem ne olur? türkçe karşılığı.


DdqoE0os

O süt içer aynı anlama geliyor


DeryaDerya10

O sütünu içer degil, o sütünü içiyor olması lazim deyilmi?


Enes820292

O süt içer olmuyor mu


Enes820292

O süt içer olmuyor mu


cemil817616

kimin sütünü diye sorar iseniz onun cevabını alıyosunuz zaten cevaptada


MevludMurt

Arkadaşlar internetten de dinlesek bazı konuları iyi olur


KAMERHAN15

Doğru cevabıma yanlış diyor.


Duygu18953

Her= onun denek değilmi ya


Erdeniz_Pirdal

o onun sütünü içer olmaz, o zaman she/he drinks his milk olur.

her milk olunca ''onun sütü'' olur. ''She'' ve ''drinks'' gelince anlamı o sütünü içer olur.

nedeni ise drink(s) her milk olunca cümleye fiil geldiği için anlamı ''sütünü içer'' olur. ''she'' zamiri cümleye gelince anlamı o sütünü içer olur


1fat1h

Yine beyinler yandı :s


emirhanaltun13

Google çeviriye ne dersiniz bilmem ama soruyu ilk gördüğümde "O, onun sütünü içer." şeklinde anladığım için Google çeviriye "O sütünü içer." ve "O, onun sütünü içer cümlelerini yazıp kontrol ettim. Her ikisi için de "She/He drinks her/his milk." cümlesi karşılığını verdi. Bilesiniz.


Yunus271358

She drinks her own milk daha doğru bir cevap bence


HaticeAsla645136

Ama söylüyorum söylüyorum olmuyor sinirim bozuldu


cskn178852

Bu nasil bir ses arkadas yaa dogru bildigimuzi yanlus yaptiriyor


YusufSungu9

Bence hiç öyle değil


gurcan96

Onun sütünü o içer aynı yola çıkmazmı


selimcoskuner

Onun sütünü içer yazdım kabul etti. o sütünü içer diye değiştirdi bu nasıl iş.


Erdeniz_Pirdal

onun sütünü içer olması için he/she drinks his milk olur. ama orda she drinks her milk yazıyor ve her milk in anlamı ''onun sütü'' cümleye fiil gelince sütünü içer olur.


Moon445977

His erkek için kullanıyorsa her kız için kullanılır. Biz nereden bilicez o kız kendi mi başkası mı.. Göreceli cevaplar olur mu atayımda tutsun misali.


SpecTacular8

burada sıkıntı var bencede


osman_7201

her kendisi mi yani


korucumurat

O, onun sütünü icer olmasi lazim


Haktan478341

Söylememizi isteyince yavaş yavaş okumazsak yanlış alıyo


Yurdanur396015

Milk sözcüğünün söylerken milk gibi söylenmiyor. Nork gibi telaffuz ediliyor


Hayri609864

Erkek okuyucunun "our" ile "her" karışıyor anlayamadım


nderErdoan

She drinks dhe milk


nderErdoan

She drinks her Milk - mi yoksa, she drinks the Milk, mi,


hocaM13

she drinks her milk ama adam her kelimesini the gibi söylüyor


HasanFehmi79656

Bence o onun sütünü içer olmalı, o sütünü içer diyorsa her niye var "onun" demek


Abdurrahma560613

Adam öyle bir milk diyor ki titriyor sanki


Sinan227599

benim klavyemde turkce harf yok haliyle ingilizce calisilan bir ortamdayim. sutunu yazdim. iki saat tuslarina mi basacagim ya da klavye kombinasyonu ile noktali harf mi koymam gerekiyor. yazim isinde bu basima gelen yirminci sorundur ve noktalama bu hatalardan yanlizca bir tanesi. bazen aynisini yazsam bile kabul edilmedigi durumlar dahi yasandi. bir cozum getirmeniz dilegi ile


evin_yilmaz

"O, onun sütünü içer." olması gerekmiyor mu?


OsmanMert18

Milk derken sesi ağlamaklı çıkıyor sanki


beril101

ayy çok garip ya iki o var çok saçma yaa


arem01

her'de she'de o yada ona demek bu nasıl oluyor


Pascowl

She: cinsiyet, Her: cinsiyetin aitliği anlamında kullanılır. She: O (dişi), Her: Onun (dişi)


banumut

she ve her de ayni cumlede olmamaliydi o zaman yani


Pascowl

aynı cümlede de olabilir. "She drinks her milk." demek "O (kendi) sütünü içer." demek oluyor. "Her" gizli özne olarak Türkçe'ye çevirilmiş.


Gnay928680

Her his vb ne kadar varsa hepsini anlamlarıyla yaza bilirmisiniz lütfen .kafam karıştı


AbdlkadirS

Kız sütünü içer. Yazdım neden kabul etmedi gitti bir can.


semihgzel

Kız olmasi için girl demesi lazım she o anlamını veriyor


edigu

"Kız sütünü içer" neden olmuyor?


arem01

she o demekte oyünden bende aynı hataya düştüm

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.