1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She drinks her milk."

"She drinks her milk."

Çeviri:O sütünü içer.

January 8, 2014

67 Yorum

Konu önem sırasına göre

Elifckmk

O, onun sütünü içer olmasi gerek?

September 19, 2014

Emine_gny

evet aynen

December 4, 2014

babykubra

Bencede

January 1, 2015

adese24

Ayn

February 2, 2015

Oykuakcueceezgii

Bende öyle düşünmüştüm

February 14, 2015

elifnaz595889

Bencede

February 2, 2016

elifnaz595889

Jh

February 3, 2016

koreli33

Emine hanım ben makedonya da mimarlık okuyorum ben kanada da veya Avrupada ıngilizce yüksek lisans yapmak istiyorum ıngilizce çalışıyorum rica etsem eksik kaldığım yerlerde size sorabilir miyim teşekkür ederim hayırlı cuma lar

February 19, 2016

MehmetAliC351844

İroni mi? Kinaye mi? Samimi? Anlamadım şimdi :)

May 25, 2017

Eylem877691

She drinks her milk O sütünü içer'dir dogru yanıt. Sütünü içerdeki 'ünü eki aitlik anlamı kattığından ve 'her' kelimesi bu anlamı karşıladığından cümle doğrudur.

July 6, 2017

birandis

Bence de

September 28, 2019

BaranOffic

Hayır

January 20, 2016

netuhafgun

Bence de öyle olması lazım

June 19, 2017

Orkunhan

evet doğru

July 10, 2017

OyunSozuk3

Yaptık da yanlış oldu

August 16, 2017

olcaytoo

İkisi de oluyor farketmiyor

June 24, 2016

SafiOcak

O sütü içer yazdım :/ sütünü içer derken o kendi sütünü içer anlamında yani sahiplik oluyor öyle mi ?

October 16, 2014

Selcen_Ozturk

evet

October 16, 2014

minecraftcraper

milk = süt milk nasıl sütten oluyo????????

April 22, 2015

BaranOffic

Aynnnn

January 20, 2016

koray.sims

O onun sütünü içer olması lazimken onun yerine ondan kelimesi vardı. Tabii ki doğru kabul etmedi.

October 8, 2014

m.ertan1071

Bu ne yaman celiski her diyor sonra sutunu diyor nasil oluyor ingilizce mi degisti siz mi bilmiyonuz

November 21, 2014

devrans02

Her derken kendi sutunu anlaminda diyor ,herself yazilmasi daha mantikli ama her de kabul edilir

December 6, 2014

Halitebi

Madem o sütünü içer her'i silin ordan..

March 13, 2015

sertan28

Onun sütünü o içer dedeim yanlis dedi

December 17, 2014

BaranOffic

Doğru söylüyoruz,yanlış diyor.

January 20, 2016

melike-duru

O süt içer yazdım kabul etmedi

November 21, 2014

gurcan96

Onun sütünü o içer aynı yola çıkmazmı

October 26, 2014

selimcoskuner

Onun sütünü içer yazdım kabul etti. o sütünü içer diye değiştirdi bu nasıl iş.

November 6, 2014

Erdeniz_Pirdal

onun sütünü içer olması için he/she drinks his milk olur. ama orda she drinks her milk yazıyor ve her milk in anlamı ''onun sütü'' cümleye fiil gelince sütünü içer olur.

February 15, 2019

Moon445977

His erkek için kullanıyorsa her kız için kullanılır. Biz nereden bilicez o kız kendi mi başkası mı.. Göreceli cevaplar olur mu atayımda tutsun misali.

June 9, 2019

SpecTacular8

burada sıkıntı var bencede

December 3, 2014

KazimGoksu

she ile her neden aynı cümlede kullanılmış olabilir?

December 23, 2014

osman_7201

her kendisi mi yani

December 31, 2014

korucumurat

O, onun sütünü icer olmasi lazim

January 14, 2015

mehmetakif4

Ayn

January 30, 2015

YasinAckgz

Her olmasa kafalar bukadar karışmicakti

February 12, 2015

mustafa562983

Olmuyorrrrr

January 23, 2016

susuleyman

"she drinks his milk" desem ne olur? veya "her milk, she drinks" desem ne olur? türkçe karşılığı.

April 4, 2016

DdqoE0os

O süt içer aynı anlama geliyor

April 25, 2016

Hakan919327

Evt

July 9, 2016

DeryaDerya10

O sütünu içer degil, o sütünü içiyor olması lazim deyilmi?

July 13, 2016

Enes820292

O süt içer olmuyor mu

April 23, 2017

Enes820292

O süt içer olmuyor mu

April 23, 2017

cemil817616

kimin sütünü diye sorar iseniz onun cevabını alıyosunuz zaten cevaptada

July 8, 2017

MevludMurt

Arkadaşlar internetten de dinlesek bazı konuları iyi olur

August 12, 2017

KAMERHAN15

Doğru cevabıma yanlış diyor.

September 28, 2017

-PJM-

"O, onun sütünü içer" cümlesi de mi aynen bu şekilde olacaktı? Duruma göre kuruyoruz yani? Hatalı mıyım?

June 12, 2018

mert119661

O onun sütünü içer oluyor kafa karıştıran bir soru kaldırılmalı bence

July 12, 2018

Ahmet20808

lan ne karişik dil bu ya. sinir etti

October 24, 2018

Duygu18953

Her= onun denek değilmi ya

November 5, 2018

Erdeniz_Pirdal

o onun sütünü içer olmaz, o zaman she/he drinks his milk olur.

her milk olunca ''onun sütü'' olur. ''She'' ve ''drinks'' gelince anlamı o sütünü içer olur.

nedeni ise drink(s) her milk olunca cümleye fiil geldiği için anlamı ''sütünü içer'' olur. ''she'' zamiri cümleye gelince anlamı o sütünü içer olur

February 15, 2019

Haktan478341

Söylememizi isteyince yavaş yavaş okumazsak yanlış alıyo

May 7, 2019

Yurdanur396015

Milk sözcüğünün söylerken milk gibi söylenmiyor. Nork gibi telaffuz ediliyor

August 1, 2019

beril101

ayy çok garip ya iki o var çok saçma yaa

November 19, 2014

semihgzel

Kız olmasi için girl demesi lazım she o anlamını veriyor

April 22, 2014

arem01

her'de she'de o yada ona demek bu nasıl oluyor

October 3, 2014

Pascowl

She: cinsiyet, Her: cinsiyetin aitliği anlamında kullanılır. She: O (dişi), Her: Onun (dişi)

October 20, 2014

banumut

she ve her de ayni cumlede olmamaliydi o zaman yani

January 25, 2015

Pascowl

aynı cümlede de olabilir. "She drinks her milk." demek "O (kendi) sütünü içer." demek oluyor. "Her" gizli özne olarak Türkçe'ye çevirilmiş.

January 25, 2015

Gnay928680

Her his vb ne kadar varsa hepsini anlamlarıyla yaza bilirmisiniz lütfen .kafam karıştı

July 31, 2018

AbdlkadirS

Kız sütünü içer. Yazdım neden kabul etmedi gitti bir can.

October 28, 2014

edigu

"Kız sütünü içer" neden olmuyor?

February 16, 2014

arem01

she o demekte oyünden bende aynı hataya düştüm

October 3, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.