Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She drinks her milk."

Çeviri:O sütünü içer.

0
4 yıl önce

43 Yorum


Elifckmk

O, onun sütünü içer olmasi gerek?

69
Cevap ver3 yıl önce

Emine_gny

evet aynen

7
Cevap ver3 yıl önce

babykubra

Bencede

7
Cevap ver3 yıl önce

adese24

Ayn

7
Cevap ver3 yıl önce

Oykuakcueceezgii

Bende öyle düşünmüştüm

7
Cevap ver3 yıl önce

elifnaz595889

Bencede

7
Cevap ver2 yıl önce

koreli33

Emine hanım ben makedonya da mimarlık okuyorum ben kanada da veya Avrupada ıngilizce yüksek lisans yapmak istiyorum ıngilizce çalışıyorum rica etsem eksik kaldığım yerlerde size sorabilir miyim teşekkür ederim hayırlı cuma lar

3
Cevap ver2 yıl önce

MehmetAliC351844

İroni mi? Kinaye mi? Samimi? Anlamadım şimdi :)

0
Cevap ver1 yıl önce

Eylem877691

She drinks her milk O sütünü içer'dir dogru yanıt. Sütünü içerdeki 'ünü eki aitlik anlamı kattığından ve 'her' kelimesi bu anlamı karşıladığından cümle doğrudur.

1
Cevap ver1 yıl önce

BaranOffic

Hayır

0
Cevap ver2 yıl önce

netuhafgun

Bence de öyle olması lazım

0
Cevap ver1 yıl önce

Orkunhan

evet doğru

0
Cevap ver1 yıl önce

OyunSozuk3

Yaptık da yanlış oldu

0
Cevap ver11 ay önce

SafiOcak

O sütü içer yazdım :/ sütünü içer derken o kendi sütünü içer anlamında yani sahiplik oluyor öyle mi ?

8
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

6
Cevap ver3 yıl önce

minecraftcraper

milk = süt milk nasıl sütten oluyo????????

7
Cevap ver3 yıl önce

koray.sims

O onun sütünü içer olması lazimken onun yerine ondan kelimesi vardı. Tabii ki doğru kabul etmedi.

5
Cevap ver3 yıl önce

m.ertan1071

Bu ne yaman celiski her diyor sonra sutunu diyor nasil oluyor ingilizce mi degisti siz mi bilmiyonuz

5
Cevap ver3 yıl önce

devrans02

Her derken kendi sutunu anlaminda diyor ,herself yazilmasi daha mantikli ama her de kabul edilir

5
Cevap ver3 yıl önce

Halitebi

Madem o sütünü içer her'i silin ordan..

5
Cevap ver3 yıl önce

sertan28

Onun sütünü o içer dedeim yanlis dedi

2
Cevap ver3 yıl önce

BaranOffic

Doğru söylüyoruz,yanlış diyor.

2
Cevap ver2 yıl önce

melike-duru

O süt içer yazdım kabul etmedi

1
Cevap ver3 yıl önce

gurcan96

Onun sütünü o içer aynı yola çıkmazmı

0
Cevap ver3 yıl önce

selimcoskuner

Onun sütünü içer yazdım kabul etti. o sütünü içer diye değiştirdi bu nasıl iş.

0
Cevap ver3 yıl önce

SpecTacular8

burada sıkıntı var bencede

0
Cevap ver3 yıl önce

KazimGoksu

she ile her neden aynı cümlede kullanılmış olabilir?

0
Cevap ver3 yıl önce

osman_7201

her kendisi mi yani

0
Cevap ver3 yıl önce

korucumurat

O, onun sütünü icer olmasi lazim

0
Cevap ver3 yıl önce