Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She drinks her milk."

Çeviri:O sütünü içer.

4 yıl önce

43 Yorum


Elifckmk

O, onun sütünü içer olmasi gerek?

3 yıl önce

Emine_gny

evet aynen

3 yıl önce

babykubra

Bencede

3 yıl önce

adese24

Ayn

3 yıl önce

Oykuakcueceezgii

Bende öyle düşünmüştüm

3 yıl önce

elifnaz595889

Bencede

2 yıl önce

koreli33

Emine hanım ben makedonya da mimarlık okuyorum ben kanada da veya Avrupada ıngilizce yüksek lisans yapmak istiyorum ıngilizce çalışıyorum rica etsem eksik kaldığım yerlerde size sorabilir miyim teşekkür ederim hayırlı cuma lar

2 yıl önce

MehmetAliC351844

İroni mi? Kinaye mi? Samimi? Anlamadım şimdi :)

1 yıl önce

Eylem877691

She drinks her milk O sütünü içer'dir dogru yanıt. Sütünü içerdeki 'ünü eki aitlik anlamı kattığından ve 'her' kelimesi bu anlamı karşıladığından cümle doğrudur.

1 yıl önce

BaranOffic

Hayır

2 yıl önce

netuhafgun

Bence de öyle olması lazım

1 yıl önce

Orkunhan

evet doğru

1 yıl önce

OyunSozuk3

Yaptık da yanlış oldu

1 yıl önce

SafiOcak

O sütü içer yazdım :/ sütünü içer derken o kendi sütünü içer anlamında yani sahiplik oluyor öyle mi ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

3 yıl önce

minecraftcraper

milk = süt milk nasıl sütten oluyo????????

3 yıl önce

koray.sims

O onun sütünü içer olması lazimken onun yerine ondan kelimesi vardı. Tabii ki doğru kabul etmedi.

3 yıl önce

m.ertan1071

Bu ne yaman celiski her diyor sonra sutunu diyor nasil oluyor ingilizce mi degisti siz mi bilmiyonuz

3 yıl önce

devrans02

Her derken kendi sutunu anlaminda diyor ,herself yazilmasi daha mantikli ama her de kabul edilir

3 yıl önce

Halitebi

Madem o sütünü içer her'i silin ordan..

3 yıl önce

sertan28

Onun sütünü o içer dedeim yanlis dedi

3 yıl önce

BaranOffic

Doğru söylüyoruz,yanlış diyor.

2 yıl önce

melike-duru

O süt içer yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

gurcan96

Onun sütünü o içer aynı yola çıkmazmı

3 yıl önce

selimcoskuner

Onun sütünü içer yazdım kabul etti. o sütünü içer diye değiştirdi bu nasıl iş.

3 yıl önce

SpecTacular8

burada sıkıntı var bencede

3 yıl önce

KazimGoksu

she ile her neden aynı cümlede kullanılmış olabilir?

3 yıl önce

osman_7201

her kendisi mi yani

3 yıl önce

korucumurat

O, onun sütünü icer olmasi lazim

3 yıl önce

mehmetakif4

Ayn

3 yıl önce

YasinAckgz

Her olmasa kafalar bukadar karışmicakti

3 yıl önce

mustafa562983

Olmuyorrrrr

2 yıl önce

susuleyman

"she drinks his milk" desem ne olur? veya "her milk, she drinks" desem ne olur? türkçe karşılığı.

2 yıl önce

DdqoE0os

O süt içer aynı anlama geliyor

2 yıl önce

Hakan919327

Evt

2 yıl önce

DeryaDerya10

O sütünu içer degil, o sütünü içiyor olması lazim deyilmi?

2 yıl önce

Enes820292

O süt içer olmuyor mu

1 yıl önce

Enes820292

O süt içer olmuyor mu

1 yıl önce

cemil817616

kimin sütünü diye sorar iseniz onun cevabını alıyosunuz zaten cevaptada

1 yıl önce

MevludMurt

Arkadaşlar internetten de dinlesek bazı konuları iyi olur

1 yıl önce

KAMERHAN15

Doğru cevabıma yanlış diyor.

10 ay önce

-PJM-

"O, onun sütünü içer" cümlesi de mi aynen bu şekilde olacaktı? Duruma göre kuruyoruz yani? Hatalı mıyım?

2 ay önce

mert119661

O onun sütünü içer oluyor kafa karıştıran bir soru kaldırılmalı bence

1 ay önce