1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я включаю тебе у список."

"Я включаю тебе у список."

Переклад:I am including you in the list.

March 29, 2016

13 коментарів


vasyapb

Я написав "I am including you in a list", а програма видала, що правильно має бути "... in THE list". Чому артикль "the"?


H1lP4

Я розумію різницю між артиклями так. Якщо йдеться про список, як вид документу взагалі, ставиться артикль А. У нашому прикладі говорять про список, відомий обом співрозмовникам. Тому доречно сказати The list.


gavenkoa

Не переймайся, складачі курсу не всі варіанти вбили.


--my--

Вносити до списку! "Включатєлі" мої золоті :)


Nordry

"Тільки включити вживається у значенні “уводити до складу, приєднувати до кого-, чого-небудь”. Включити до списків, включити до складу команди." (http://mova.kreschatic.kiev.ua/65.htm)


Puhnasta1

Чому include to але including in?


Nordry

Тут "-ing" не має жодного стосунку до "in", "in" стосується лише слова "list". "Іnclude to" Ви вживаєте, коли, наприклад, вказуєте на додавання якогось компонента під час приготування страви до ("to" - тут акцент на напрямок дії) вже наявної сукупності інгредієнтів. "Include/ing in" -хоча тут "in" теж є аналогом нашого "до", проте акцент робиться на те, що новий елемент вноситься "всередину", стає частиною іншого об'єкта.


vosaul

чому не приймає into?


Nordry

"Into" є більш специфічним у використанні, ніж "in", і вказує на те, що щось знаходиться саме всередині чогось. Тож для випадку зі списком воно недоречне.


i5v22

"The" тут зовсім не потрібно.


Fb8U1

Із такого запитання почалось це обговорення. Перечитайте, там є відповідь.


ot8l3

"I including you in the list" без "am" теж можна


Fb8U1

У Вашому реченні немає дієслова, яке обов'язково має бути у повному англійському реченні. Including - герундій, а не дієслово. Ось коли до нього додамо дієслово-зв'язку am, тоді разом із герундієм утворюється дієслово першої особи однини у часі Present Continuous: Am including - Включаю. http://easy-english.com.ua/english-grammar/ Почитайе тут про Present Continuous, а заодно і про інші часи англійської мови.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.