Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Mijn vader maakt het boek open."

Vertaling:My father opens the book.

2 jaar gelden

2 opmerkingen


hendy3
hendy3

waarom staat er in het Nederlands maakt het boek open bij, terwijl wij ook gewoon "vader opent het boek" zeggen, dan had ik dus dat woordje maakt nooit vertaald.

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat dat een normale manier is om het te zeggen in het Nederlands, terwijl in het Engels men het werkwoord to make hier niet gebruikt.

2 jaar gelden