1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У вас є питання."

"У вас є питання."

Переклад:You have questions.

March 29, 2016

58 коментарів


ZoryanaYavorska

питання українською і однина і множина


danlee.official

і до сих пір помилку не виправили розробники й***ні.


winc18

У відповіді серед набору слів нема артиклю "А" тому можна здогадатися що "питання" мається на увазі в множині. Це якщо бути уважним або просто трохи подумати. Ось така "засада" любі хлопці та дівчата! Це по перше. А по друге - правильно писати досі замість суржика "до сих пір", якщо най ваша ласка. )))


Hqhh15

Повністю погоджуюся! Розробники, виправте помилку!


winc18

У відповіді серед набору слів нема артиклю "А" тому можна здогадатися що "питання" мається на увазі в множині. Це якщо бути уважним або просто трохи подумати. Ось така "засада" любі хлопці та дівчата!


exP79

Підтримую


g1gB4

Слово "питання" українською - це і однина і множина. У вас не було контексту. За замовчуванням я поставив однину. Як же по іншому? Я повинен вгадати, що ви подумали?


NaharD

do you have a question? чому не підійшло?


esttet

Тому що це не питання а ствердження!!! Do you -- це питання а You have -- ти стверджуєш що ти маєш питання


SGsv5

Тому що a question це однина а та "а" немає тому це множина, а перед множиною "а"не чтавиться


Nordry

NaharD мав на увазі, що українською речення "Ти маєш (одне) запитання" і "Ти маєш запитання (багато)?" звучать абсолютно однаково, тому програма повинна б приймати обидва варіанти англійською.


GogonAnd

Не зрозуміло, що мається на увазі...чи однина чи множина?


Maxart5

чого там множина?


AlinaMatvi2

Виправте помилку


system7nik

Звідки мені знати, що це множина?


system7nik

Здається я "вкурив": тут запитання прийнято вважати одниною, а питання - множиною. Воно звісно не так, але, напевно, для полегшення. А може це мені показався такий зв'язок.


Skaji_Neskaju

Просили батько, просили мати, і ми просимо... Три роки вже просимо Да ну виправіть ви вже або варіативність відповіді, або вставте уточнення в питанні. Бо ми ж тут мову вивчаємо, і так помилок купа, а ще й у вас не точно(((


KiriloLozitsky

You have a question.


Vladdddddddddd

А хто з нає як в українській мові сказати слово питання у множині?))


jenja_pa

декілька питаннь - може так?


Vadym_H

Тоді поясніть, як розрізнити, це множина чи однина - питання!


Andrij103335

В Українській мові одне значення...


falcon301

двояко якось!!!


SofiyaLV2004

Ну і як тут оприділити???? Ви серйозно? Написали би, багато питань, і тоді ясно ...


arty640909

Я ввожу відповідь правильно а воно вибиває таке саме але червоне типу неправельно!!!!! Пофіксіть цей лаг!


Sergey322789

Українською однина і множина однаково пишеться слово "питання"


Sergymcmc

Однину не зараховує :(


Dmytro-2007

Чому неправильно you have question


Nazar730095

Серед відповідей мало б бути "a". А серед відповідей не було "a". Тому варіант множина


simply_olena

В українській мові в цьому контексті неможливо розібрати слово "запитання" в однині чи множині


Nataly973380

do you have a question - так не можно?


gPiI11

Тут не зрозуміло, що використовувати, однину чи множину, а українською питання це і однини і множинв


Leonid487113

''Моя відповідь не мала бути прийнята.'' Виправте будь-ласка на ''Моя відповідь мала бути прийнята.''


VolodymyrH200833

Слово "питання" в українській мові в однині і множині звучить і пишеться однаково. В англійській - ні. Якщо перекладати з англійської на українську, тоді зрозуміло. А з української на англійську? Два варіанти.


KZJzg

чому помилка? Питання так само для question I questions.


Ov1h8

Яка різниця між моєю відповіддю і вашим перекладом? Обгрунтуйте будь- ласка.


winc18

У відповіді серед набору слів нема артиклю "А" тому можна здогадатися що "питання" мається на увазі в множині. Це якщо бути уважним або просто трохи подумати. Ось така "засада" любі хлопці та дівчата!


Marichka186425

You have question!!!!


hSIq10

Як дізнатися проте,на якому рівні я знахожусь в даний час.


Volfmom

Слово"Питання" можна перекласти question або questions. Виправіть помилку


uuB24

питання українською і однина і множина!!!


bopC15

я написав так як мало бути а воно пише що недобре


Ihor11325

Українською однина і множина слова " питання" звучать одинаково.


VasMark1

Народ, давайте накатаємо скаргу в ООН?


H8uK2

Йобані розробники, чим далі проходиш тим більше помилок з їхньої сторони!!! Алло вибудете реагувати на скарги, чи вам байдуже????


jenja_pa

це логічно, бо в глибину заходить все менше і менше користувачів, - тому і таких повідомлень небагато :). але писати треба рано чи пізно на такі повідомлення звернуть увагу.


Ruslana35565

Не розумію чому тут така розгорілась дискусія стосовно однини і множини? Мені два рази випадало це ж завдання і в двох випадках я відповідала по різному, тобто перший раз в однині, інший в множині: 1)You have got a quastion. 2)You have got quastions. І одне і інше програма визначила правильним. Тут нема зовсім ніякої проблеми з множиною, чи одниною.


DiamBagCha

Що таке я пишу "You have is questions "


Nlo03

You і is разом не вживаються (are) Is - дієслово. Тут воно не потрібне, так як є інше - have


shumakoff

Мені подумалось, що "У вас є питання" може бути як "We have question". Але це було визначено неправильною відповіддю, випагаючи щоб було YOU. Як розрізняти, що мається на увазі?! Чи не логічно було б у випадку "you", писати українською з повагою з великої літери (як це має бути при зверненні до однієї особи) - "у Вас", говорячи про однину :-/


SGsv5

????? You це ви, або Ви, we це ми. Ви і ми це різні речі


SGsv5

У вас і у нас....


DiamBagCha

Привіт зробіть будь ласка щось бо я пишу " You have is questions" а мені пише неправильно і пише відповідь "You have is got questions " потім Я пишу "You have is got questions " а мені пише неправильно "You have is questions"


wtytz

have is? що за нісенітниця?


Nordry

"have is" не має бути в будь-якому разі. Може бути "You have questions?" або "You have got questions?" - в даному випадку це одне й те саме за сенсом (have=have got (у більшості випадків)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати