Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The roof"

Переклад:Цей дах

2 роки тому

9 коментарів


pavelmatya1

ця стеля

2 роки тому

Olexander2

бо стеля це celling

2 роки тому

pavelmatya1

дякую, буду знати

просто гугл дає у варіантах для roof також і "стеля"

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ceiling : (noun)

1 ) Top inner surface of a room "Do not bump your head on the low ceiling."

2 ) Maximum altitude at which a particular aircraft can normally fly "It is an aircraft with a ceiling of 18,000 feet."

3 ) Upper limit "There is a ceiling on business rate increase."

Roof : (noun)

1 ) Structure covering or forming the top of a building, vehicle, etc… "This is a house with a slate roof." "How can you live under the same roof as that woman?"

1 рік тому

Lacreine

Чому не можна "ця покрівля"?

2 роки тому

Olexander2

думаю тому, що покрівля це й те, чим покривається дах. нмд звісно

2 роки тому

Pavlo981078

Це дах'' не прийняла програма. А як же розрізнити ''це дах'' і ''цей дах''?

1 рік тому

vitalik320
vitalik320

Це дах - it is roof. Цей дах - the roof.

1 рік тому

17gT2

ця стріха

1 рік тому