"Sleep!"

Çeviri:Uyu!

5 yıl önce

21 Yorum


zeynepgkme2

Çooooooooooook kolaaaaaaaaay!

2 yıl önce

SevimUysal

Ben hiç uğraşmadım direkmen alttaki "şu an dinliyemiyorum "diyen bölüme bastım doğru saydı ama cevap sleep yani uyu demek bana katılan varsa beni takip edebilirmi size daha kolay yöntemler verip sorularınızı yanıtlarım

1 ay önce

Songlnal

Çok zordu .s

1 yıl önce

SevimUysal

çooooooooook kolay nesi zor bunun????????

1 ay önce

CanTrk61557

Çok basit

1 yıl önce

Hava164395

Cevap 'uyu'

1 yıl önce

Resist4Freedom

Kelimeye tiklayinca uyurum demesine rağmen cvbin uyuyun olmasi unlemden mi kaynaklanıyor

4 yıl önce

cihatvar

eğer tek başına kullanılmış bir fiil görür isen, bilki orada bir emir/talimat vardır.

sleep! = uyu! sit down = otur help = yardım et

vs. şeklinde

sevgiler

4 yıl önce

tugerr

ayrıca normal cümlede de fiilin özneden önce gelmesi de emir buyruk anlamı verir. Bu da ek bilgi olsun

4 yıl önce

RveydaYeni

Allah razi olsun

2 yıl önce

Arzubirol2

Sağol

3 yıl önce

Rmzn362212

neyi karistirdiniz

3 yıl önce

Alpin853810

'Yat!' kelimesi de anlamı karşılamaz mı ?

1 yıl önce

emel331047

Sleep

1 yıl önce

SABANORUC47

Takip edin gençler

1 yıl önce

AZR474514

Koloy

1 yıl önce

OsmanOsman12

Konuşmadm yine kabul etti shjshjs

1 yıl önce

SevimUysal

aynen konuşamıyorum bölümüne bastın değilmi

1 ay önce

Mehmetince14

Ünlem gereksiz.

11 ay önce

Hsna272068

Çok hıcık şey ya uff

10 ay önce

sadnur

Gugvgvcch

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.