"Sleep!"

Çeviri:Uyu!

4 yıl önce

17 Yorum


Songlnal

Çok zordu .s

1 yıl önce

zeynepgkme2

Çooooooooooook kolaaaaaaaaay!

1 yıl önce

Hava164395

Cevap 'uyu'

1 yıl önce

CanTrk61557

Çok basit

11 ay önce

SABANORUC47

Takip edin gençler

10 ay önce

Resist4Freedom

Kelimeye tiklayinca uyurum demesine rağmen cvbin uyuyun olmasi unlemden mi kaynaklanıyor

4 yıl önce

cihatvar

eğer tek başına kullanılmış bir fiil görür isen, bilki orada bir emir/talimat vardır.

sleep! = uyu! sit down = otur help = yardım et

vs. şeklinde

sevgiler

4 yıl önce

tugerr

ayrıca normal cümlede de fiilin özneden önce gelmesi de emir buyruk anlamı verir. Bu da ek bilgi olsun

3 yıl önce

RveydaYeni

Allah razi olsun

2 yıl önce

Arzubirol2

Sağol

3 yıl önce

Rmzn362212

neyi karistirdiniz

2 yıl önce

Alpin853810

'Yat!' kelimesi de anlamı karşılamaz mı ?

1 yıl önce

emel331047

Sleep

1 yıl önce

AZR474514

Koloy

10 ay önce

OsmanOsman12

Konuşmadm yine kabul etti shjshjs

8 ay önce

Mehmetince14

Ünlem gereksiz.

7 ay önce

Hsna272068

Çok hıcık şey ya uff

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.