Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"İçecek içiyorsun."

Çeviri:Du trinkst ein Getränk.

-3
2 yıl önce

11 Yorum


rmak920405

Bir içecek içiyor demiyo ki ein koyulmaması gerekiyor bence

6
Cevap ver1 yıl önce

UmutDner1

Belirsiz artikelin kullanılmaması gerekiyor.

2
Cevap ver11 yıl önce

YiitBerk5

ya bir ein koymadım cümlenin anlamı değişiyormu ki kabul etmedi

1
Cevap ver1 yıl önce

dilkatliam

cümlede ein mı geçiyordu ben mi körüm

1
Cevap ver6 ay önce

alpilerntdeutsch

İçeceğin sayılabilen bir şey olduğunu düşünmedim.

1
Cevap ver2 ay önce

esraates8
esraates8

bu cümlede neden ein lazım ki??

1
Cevap ver1 ay önce

0ulipo

Cevaplar arasında "Du trinkst 1 Getränk." olduğuna göre, Almanca kursunda rakamlar kabul ediliyor demek ki.

0
Cevap ver2 yıl önce

pinkfrog5

Bir içecek demiyor cevapta ein var

0
Cevap ver1 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çünkü Almanca'da burada belirsiz bir nesne ve belirsiz Artikel ihtiyaç vardır. Türkçe cümlenin belirsiz bir nesnesi vardır. Ve "Getränk" sayılabilir bir isimdir.

0
Cevap ver1 hafta önce