"İçecek içiyorsun."

Çeviri:Du trinkst ein Getränk.

2 yıl önce

9 Yorum


rmak920405

Bir içecek içiyor demiyo ki ein koyulmaması gerekiyor bence

1 yıl önce

UmutDner1

Belirsiz artikelin kullanılmaması gerekiyor.

1 yıl önce

alpilerntdeutsch

İçeceğin sayılabilen bir şey olduğunu düşünmedim.

7 ay önce

esraates8
esraates8

bu cümlede neden ein lazım ki??

6 ay önce

0ulipo
0ulipo

Cevaplar arasında "Du trinkst 1 Getränk." olduğuna göre, Almanca kursunda rakamlar kabul ediliyor demek ki.

2 yıl önce

pinkfrog5

Bir içecek demiyor cevapta ein var

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çünkü Almanca'da burada belirsiz bir nesne ve belirsiz Artikel ihtiyaç vardır. Türkçe cümlenin belirsiz bir nesnesi vardır. Ve "Getränk" sayılabilir bir isimdir.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.