"İçecek içiyorsun."

Çeviri:Du trinkst ein Getränk.

2 yıl önce

13 Yorum


rmak920405

Bir içecek içiyor demiyo ki ein koyulmaması gerekiyor bence

1 yıl önce

UmutDner1

Belirsiz artikelin kullanılmaması gerekiyor.

1 yıl önce

YiitBerk5

ya bir ein koymadım cümlenin anlamı değişiyormu ki kabul etmedi

2 yıl önce

dilkatliam

cümlede ein mı geçiyordu ben mi körüm

10 ay önce

alpilerntdeutsch

İçeceğin sayılabilen bir şey olduğunu düşünmedim.

5 ay önce

esraates8
esraates8

bu cümlede neden ein lazım ki??

4 ay önce

0ulipo

Cevaplar arasında "Du trinkst 1 Getränk." olduğuna göre, Almanca kursunda rakamlar kabul ediliyor demek ki.

2 yıl önce

pinkfrog5

Bir içecek demiyor cevapta ein var

3 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çünkü Almanca'da burada belirsiz bir nesne ve belirsiz Artikel ihtiyaç vardır. Türkçe cümlenin belirsiz bir nesnesi vardır. Ve "Getränk" sayılabilir bir isimdir.

3 ay önce

sila739792

Bir içecek deseydiniz ein yazabilirdik.

2 ay önce

SibanM

Du trinkst Getränk olmadi.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.