"İçecek içiyorsun."

Çeviri:Du trinkst ein Getränk.

2 yıl önce

11 Yorum


rmak920405

Bir içecek içiyor demiyo ki ein koyulmaması gerekiyor bence

1 yıl önce

UmutDner1

Belirsiz artikelin kullanılmaması gerekiyor.

1 yıl önce

alpilerntdeutsch

İçeceğin sayılabilen bir şey olduğunu düşünmedim.

8 ay önce

esraates8

bu cümlede neden ein lazım ki??

7 ay önce

0ulipo

Cevaplar arasında "Du trinkst 1 Getränk." olduğuna göre, Almanca kursunda rakamlar kabul ediliyor demek ki.

2 yıl önce

pinkfrog5

Bir içecek demiyor cevapta ein var

6 ay önce

SteffiBookworm
Mod

Çünkü Almanca'da burada belirsiz bir nesne ve belirsiz Artikel ihtiyaç vardır. Türkçe cümlenin belirsiz bir nesnesi vardır. Ve "Getränk" sayılabilir bir isimdir.

6 ay önce

parsloren

Nasıl yani anoayamadım?

3 hafta önce

Mehmetcolak16

O ein anasının amında mı

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.