1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I support him."

"I support him."

Çeviri:Ben onu desteklerim.

January 8, 2014

16 Yorum


yaliyev

arka çıkmak

var mı böyle bir kelime? inşallah kötü anlamı olmaz!


kaya257001

Support kelimesi burada bir nevi sponsor gibi daha cok maddiyat iceriyor ;)


ElifKara13

Bazen algilayamiyor


EralpAKIN

Duolingo Plus'ı kullan


turkbordobereli

Brn ona destekliyorumu kabul etmedi destekliyorum da olmasi lazim turkceye gnis zaman boylede cevrilebilir rapor etmliyim sanirim


MaeeSafaee

"ben ona desteklerim" is wrong? why?


Selcen_Ozturk

just because "desteklemek" needs accusative and not dative :)


bunny4538971

yeah why????????????????????????????????????????*


EralpAKIN

Abi sen ne diyorsun


MehmetAliY760574

Also "destek veririm" is wrong that's why I hate language apps


perfectberkay

ben ona katılırım yazdım yanlış


SercanTerz

ben ona yardimci olurum dedim sanirim farkli bir kelime


ucantekme

ben onu desteklıyorum neden olma bırı acıklayabılırm ı acaba


Gurcc

yukarıda cevapları var.


bunny4538971

onu destekliyorum olamaz mı?


medo555062

Ya neden kabul etmiyorki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.