1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я п'ю чай та їм хліб."

"Я п'ю чай та їм хліб."

Переклад:I drink tea and eat bread.

March 29, 2016

12 коментарів


vasyapb

Чому перед "bread" нема артикля "a"? Хіба "bread" незлічуваний іменник?


Dawojar

i drink tea and i eat bread Чому не треба i перед eat ? І чому це вважається помилкою(невже не можна сказати й так) ?


LylyLugova

як можна це написати якщо нема "eat"?????


photomanua

Просто написати його! Це ж письмове завдання!


QUMR11

Чому перед bread і tea немає артикля


Volodymyr500174

Напевно тому, що йдеться про те, що "я ВЗАГАЛІ п'ю якийсь чай і їм якийсь хліб".


SwCN7

чому без the


DrNu8

Взагалі-то, має бути і друге І. Так не прийнято з одним писати. Це не українська

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.