Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я п'ю чай та їм хліб."

Переклад:I drink tea and eat bread.

0
2 роки тому

9 коментарів


vasyapb

Чому перед "bread" нема артикля "a"? Хіба "bread" незлічуваний іменник?

5
Відповісти2 роки тому

MaryanBrig

...

2
Відповісти2 роки тому

Dawojar

i drink tea and i eat bread Чому не треба i перед eat ? І чому це вважається помилкою(невже не можна сказати й так) ?

2
Відповісти1 рік тому

LylyLugova

як можна це написати якщо нема "eat"?????

1
Відповісти2 роки тому

photomanua

Просто написати його! Це ж письмове завдання!

3
Відповісти2 роки тому

Nynga5

YES

2
Відповісти1 рік тому

ClF82

W

0
Відповісти1 рік тому

SwCN7

чому без the

0
Відповісти9 місяців тому

QUMR11

Чому перед bread і tea немає артикля

0
Відповісти4 місяці тому