"Я п'ю чай та їм хліб."

Переклад:I drink tea and eat bread.

2 роки тому

10 коментарів


vasyapb

Чому перед "bread" нема артикля "a"? Хіба "bread" незлічуваний іменник?

2 роки тому

MaryanBrig

...

2 роки тому

Dawojar

i drink tea and i eat bread Чому не треба i перед eat ? І чому це вважається помилкою(невже не можна сказати й так) ?

1 рік тому

LylyLugova

як можна це написати якщо нема "eat"?????

2 роки тому

photomanua

Просто написати його! Це ж письмове завдання!

2 роки тому

Nynga5

YES

2 роки тому

ClF82

W

1 рік тому

SwCN7

чому без the

1 рік тому

QUMR11

Чому перед bread і tea немає артикля

7 місяців тому

Volodymyr500174

Напевно тому, що йдеться про те, що "я ВЗАГАЛІ п'ю якийсь чай і їм якийсь хліб".

2 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.