Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"He is going to break the glass."

Переклад:Він збирається розбити склянку.

0
2 роки тому

3 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Glass може бути без артикля, як матеріал, або з артиклем (означеним, чи неозначеним), якщо йдеться про виріб зі скла. Такі приклади знайдемо в Кембриджському словнику: https://dictionary.cambridge.org/ru/словарь/английский/glass?fallbackFrom=british-grammar&q=Glass

2
Відповісти7 місяців тому

Q9Bl

Склянка та келих є допустимими перекладами

1
Відповісти2 роки тому

BizCray

а чому в даному випадку "скло" не є правильно?

1
Відповісти1 рік тому