"La fille mange."

الترجمة:الصبية تأكل.

March 30, 2016

16 تعليقًا


shaghush

الفتاة تأكل مفروض تتاخد .... ليش اترفضت


SaifIslam4

أخيرا نطقتها كلها صح. لى فيىل مانج :)


haitham105784

لازم لا في موج


wafar1

اوليس الترجمة هنا الفتاة تاكل صح وتاكل الفتاة صح والأن لماذا يقول لي دولينجو خطا


SaifIslam4

مش عارف أنطقها مطلقا لا في نوج ولا إيه


TheMoniV

لا في مونج


haitham105784

مو مونج لازم موج


SaifIslam4

جربتها أكثر من10 مرات. المشكلة إنها آخر جملة في التدريب


suzannealiali

اولا،الفتاة تكتب بالتاء المربوطة. ثانيا حين نترجم من الفرنسية للعربية،يصبح الفعل قبل الفاعل وتكون الترجمة تأكل الفتاة. تحيتي لكم .


PuGW5

جميل جدا


yasinedadd

معليش نعاودها


meriemmido2

انا عطاولي نسبة 100بال100


zahraa_Osama

ليه مفيش مرحله السؤال الكلمه بالعربي واحنا نترجمها بالفرنسي يعني من غير خيارات قدامنا ؟


MohamedCha684746

أحسن الصبية تأكل التفاحة

تعلم الفرنسية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.