"I play whenever I want."

Μετάφραση:Εγώ παίζω όποτε εγώ θέλω.

March 30, 2016

8 σχόλια


EbeLex

"παίζω όταν εγώ θέλω "γιατί είναι λάθος?

March 30, 2016

D_..
Mod

    When = όταν, whenever = όποτε, οποτεδήποτε.

    March 30, 2016

alexadamdimas

    to doulingo λει whenever= οποτε οποτεδιποτε και οταν

    March 30, 2017

Evelin203999

    Γιατί είναι "Εγώ παίζω όποτε θέλω"

    July 21, 2017

.AMbB

    Οταν λεω την προταση μου την βγαζει λαθος

    April 2, 2017

DimitrisBe10

    Έβγαλε λάθος το "παίζω όποτε θέλω" !!

    September 16, 2017

Nellee12

    Το οποιεσδήποτε γιατί είναι λάθος;

    December 7, 2018

ilias984613

    εμενα μου το ευγαλε 3 φορες σερι και ολα

    September 28, 2016
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.