"Das Mädchen spielt."

Çeviri:Kız oynuyor.

March 30, 2016

5 Yorum


ahmetefe1903

Mädchen kız çocuğu demek,Mann erkek veya adam.

May 8, 2016

ridvan.B

"Mann" means "man" and "man" means "one" or "you" (in generalisations).

Der Mann ist alt = The man is old

Man kann hier nicht parken = You can't park here

March 6, 2017

ahsen48098

Spielt ne demek

April 24, 2016

Luke930683

spielen = oynamak er/sie/es spielt = o oynar

July 27, 2017

BirsenAydin

Kiz cocugu demek. Männer = adamlar

April 19, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.