Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She showed me her house."

Переклад:Вона показала мені її дім.

0
2 роки тому

9 коментарів


ihorsenyk0

Чому показувала або показала різні слова?

2
Відповісти2 роки тому

viktori

Потомушто мабуть глюк

0
Відповісти10 місяців тому

RusVolyniaka

Showed??? Це хіба не неправильне дієслово?

1
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо Ви вважаєте show неправильним дієсловом, приведіть другу і третю форми. Чому Ви так думаєте?

У паперових словниках для неправильних дієслів у дужках приводяться друга і третя форми. Для show словник ці форми не показує, значить це дієслово правильне. Друга форма - showed.

3
Відповісти1 рік тому

RusVolyniaka

Неправильне. Третя форма shown. Але друга showed, я був неправий :((. Sorry

2
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

А я, колего, теж помилявся. Дієслово подано другим значенням, після іменника. Ось там, а не одразу після першої форми, вказано showed, shown.

0
Відповісти1 рік тому

viktori

Да це правельно сказали

0
Відповісти10 місяців тому