"ErisstOrangen."

Çeviri:Portakal yiyor.

2 yıl önce

5 Yorum


MacitSerhat
MacitSerhat

Er isst orange niye olmaz

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü Almancada sayılabilen tekil nesneyi başında bir belirten olmadan kullanamıyoruz. Şunu okuyun https://www.duolingo.com/comment/13339297

2 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Teşekkür ederim

2 yıl önce

brahim412424

Siktir git başımdan

Bak bebe senin 7 sülaleni skierim Orospu

1 yıl önce

brahim412424

Pornocu pezevek

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.