Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er isst Orangen."

Çeviri:Portakal yiyor.

0
2 yıl önce

3 Yorum


MacitSerhat
MacitSerhat

Er isst orange niye olmaz

0
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü Almancada sayılabilen tekil nesneyi başında bir belirten olmadan kullanamıyoruz. Şunu okuyun https://www.duolingo.com/comment/13339297

7
Cevap ver2 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Teşekkür ederim

0
Cevap ver2 yıl önce