Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Du trinkst ein Bier."

Çeviri:Bir bira içiyorsun.

2 yıl önce

9 Yorum


BurakTZN0

Bir bira içiyorsun olmalı

2 yıl önce

duolingo461

Bende 'bir bira içiyorsun' cevabı doğru kabul edildi

2 yıl önce

Risu.
Risu.

Aynı şekilde neden 'bir' kabul edilmedi acaba ?

2 yıl önce

zaferbulut1

Sen bir bira içiyorsun.

2 yıl önce

Almanca.26

Ein = bir?

2 yıl önce

Emre_can313

Ne fark var bir bira içiyosunla bira içiyosun cümlesinin

1 yıl önce

olvr22

Patlıcan ne

11 ay önce

Ferhat772

Ein demeye gerek varmiydi ?

5 ay önce

ANL-minecr

Ein belirsizlik (herhangi bir) anlamı katıyor, sayı anlamı değil. Şunu öğrenin lütfen, saçma sapan yorumlar yapmayın.

2 hafta önce