Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das ist ein Mann."

Çeviri:Bu bir adam.

2 yıl önce

9 Yorum


ebtokatli

"O" da "bu" da kabul ediliyor.

2 yıl önce

ebtokatli

Almanca'da tür , eşya veya özel adların hepsi büyük harfle başlıyormuş.

2 yıl önce

HasanAli487044

Bir adamdir olmazmi ein kullanmis

1 yıl önce

Defineadas1

Cümle devrik oluyor biraz

1 ay önce

HasanErdem14

"Şu" yazınca da kabul ediyor.

1 yıl önce

Neslihan718886

Çünkü almanca çok değişik bir dil

1 yıl önce

MustafaDEM886304

"Bu bir adam" yazdığım halde yanlış kabul etti

8 ay önce

Arda428443

Ben bir adam dedim yanlış çıktı bana doğrusunu yazabilir misiniz

3 ay önce

SibanP.Mis

Männ degil Männer.

2 ay önce