"Das ist ein Mann."

Çeviri:Bu bir adam.

March 31, 2016

16 Yorum


ebtokatli

"O" da "bu" da kabul ediliyor.

May 28, 2016

ebtokatli

Almanca'da tür , eşya veya özel adların hepsi büyük harfle başlıyormuş.

May 28, 2016

HasanAli487044

Bir adamdir olmazmi ein kullanmis

December 11, 2016

Defineadas1

Cümle devrik oluyor biraz

June 17, 2018

Neslihan718886

Çünkü almanca çok değişik bir dil

July 8, 2017

HasanErdem14

"Şu" yazınca da kabul ediyor.

September 11, 2016

MustafaDEM886304

"Bu bir adam" yazdığım halde yanlış kabul etti

November 16, 2017

Ylmaz565836

Erkekerde "O" olarak der kullaniliyorya burada das kullanilmis o yuzden "bu" diye biliyorum

August 18, 2016

trkanko0

Er ist ein Mann. yanlışmı. erkeklerde '' o'' Er değilmiydi

March 2, 2017

MetinAydinn

Bu demiş ama "Das" olacak. "O" dememiş yani

September 1, 2018

Arda428443

Ben bir adam dedim yanlış çıktı bana doğrusunu yazabilir misiniz

May 13, 2018

SibanM

Männ degil Männer.

June 11, 2018

znurinan

Bu bir adam diyo adam kelimesi yok

November 22, 2018

zeynep1569109

.

January 6, 2019

Gnelka

Ben güzelce öyreniyprum

April 27, 2019

SudeSerraA

Herhangi bir sınıfa nasıl giriliyor

June 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.