1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You had cut the cheese."

"You had cut the cheese."

Fordítás:Addigra elvágtad a sajtot.

January 9, 2014

16 hozzászólás


SD-77

Ezt ne használjátok, mert a "cut the cheese" az szellentést jelent :D


barnak01

Kösz, most már a boltostól nem kérek szeletelt sajtot. :)


SD-77

Az "sliced cheese" lenne, az teljesen jo ;)


JriLszl

kár hogy nem lehet lájkolni a kommentedet, mert vinné a prímet az összes között


kat.feher

Azt írtam,hgy"Előtte felvágtad a sajtot" ahogy eddig tanította.Kezdek ráérezni,erre ezt most nem fogadta el, mert csak a "Felvágtad a sajtot" jó :-(


irenmami

"Addigra felvágtad a sajtot" miért nem jó? (most a szellentéstől eltekintve... :) )


JutkaBerecz

szerintem itt az addigra ,és az előtte is jó válasz.


TerziaHodo

Azt írtam: előzőleg az előtte helyett. Szerintetek jó így, vagy jelentsem?


Bequine

Nekem a "levágtad a sajtot" -ra azt írja, hogy "majdnem jó" pedig halálra ugyan azt jelenti mint az "elvágtad a sajtot"... szerintem az elsőnek is a helyes válaszok között kellene lennie! Üdv.


Hugi_52

Gondolom, mielőtt lereszelted, vagy a szendvicsbe tetted stb.


asmodaister

megvágni, vágni, elvágni, szelni, stb. Ebből mit fogad el? Csak a vágnit :D


StanczRoza

A sajtot nem felvagom ???Ez jobban hangzik szerintem.


PetiBalpataki

elvágni az ujjamat "szoktam", a sajtot vágni, szelni, szeletelni szokás


gotaTemesv

Fölszeleteltedet írtam,kijavította felszeleteltedre! Szerencsére a magyar nyelv annyira finom,hogy igyekszik a sok e hangot időnként ö-re cserélni!


SzabCsaba9

'sajtot vagtal', ezt magyarul igy mondjak!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.