"She tells him everything."

Переклад:Вона розповідає йому все.

March 31, 2016

8 коментарів


Elvellin

Чому не можна перекласти "Вона все розповідає йому"? Це не правильний варіант?

March 31, 2016

SaldanV

В даному випадку, краще скористайтесь Повідомити про проблему, оскільки ваш є вірним

September 8, 2016

Fb8U1

Правильний також переклад Вона розповідає все йому, Все вона йому розповідає... Пишіть ще словесний мотлох і вимагайте все додати, якщо ви прийшли сюди не вивчати англійську, а "вдосконалювати" Дуо.

January 12, 2017

Fb8U1

Не варто без потреби змінювати порядок слів. Відповіді перевіряє комп'ютер, а він не розуміє, що це ті самі слова, тільки в іншому порядку.

September 11, 2016

Serzh_Tiger

чому не підходить слово розказує?

May 26, 2017

Yarik924243

Duo not clever

January 12, 2017

Fb8U1

Проаналізуємо цей парканний вислів. Наскільки він відповідає англійській граматиці? Драгункін у своєму посібнику http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf на стор 71-72 нагадує: 1.У правильному і повному англійському реченні завжди присутній Суб'єкт. 2.У правильному англійському реченні завжди присутнє Дієслово. У реченні Duo not clever Суб'єкт присутній (Duo). А ось Дієслова тут не видно. У подібних реченнях вставляється дієслово-зв'язка is. Отже, правильно треба писати на паркані так: Duo is not clever!

January 12, 2017

crQA4

цікаво що він з нею потім зробить коли вона йому ВСЕ розповість))))))))))))))

December 22, 2017
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.