1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She drinks water."

"She drinks water."

Çeviri:O su içer.

January 9, 2014

146 Yorum


meldaaa5454

Neden drink degil de drinks


SavasOlgun

Geniş zamanda, 3.tekil şahıslarda (he, she, it) fiil -s takısı alır..


Tunahanzca5

Tam bu sorun için açtım cevap karşımda teşekkürler


_.-.QUEEN.-._

᯽Geniş Zamanda

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ÖRNEK: WE EAT AN ORANGE.

✓ SHE EATS AN ORANGE.


emirfurkan19

Tesekkur ederim adamsin


Ferdi676653

Kanki daha yenide he is drinks e o suyi icer diyodu


EftalBaysa

He,she,it de 's takisi gelir I,you,we,they de gelmez


Onur16722

Thank you (bilgi için)


karahanmar

He she it kelumelerinde s takısı gelirde ondan


YilmazKo1

Sadece he she it de mi s takısı gelir


karahanmar

Kelimelrinde yazcaktim


nergiz951040

Çünkü he she it te drinks biz siz ben sen de drink kulanılir basitce anlattım Kolay gelsin...


GlrMmmdova

Çünkü üçüncü şahısda feillere sizde ne deniyo bilmiyorum Azerbaycanlıyım yani şöyle diyim haraketlere üçüncü şahısda s ve ya es artılıyorlar.Qaydalar bunu gösteriyor.


ece914914

Çünkü drink=su demek drinks=sular demektir


ece914914

Çünkü drink=su drinks=sular demektir


ebrarbl

Cunku he she ve it de -s takisi gelir bu bir kural.


vBugrahan

He she it de s-takisi konur


Rojin459910

Çünkü she/he/her/his olduğu zama "s" takısı gelir


berkmen_duru_e

He | She | -s , -es, -ies getirilir It |


thegcindy_

Drink demek iç demek drinks içer demek


bzkrtysf069

He she it genis zamanda fiil s takisi alir


VolkanCeti1

Bunun nedenini ogrenebildinmi (s) takisi cogul icin kullanilmiyormu yanlismi biliyrum.


incikin_

Fiile eklediğimiz -s takısı ile isme eklenen -s takısı farklıdır:

İsme gelen "-s" takısı ismi çoğul yapar;

apple (=elma)
appleS (=elmaLAR)

"Drink" gibi bir fiile gelen -s takısı ise geniş zamanda fiil çekimidir.

Geniş zamanda cümlenin öznesi he / she / it gibi 3. tekil şahıs ise fiile -s takısı gelir. Bunu tekil/çoğul meselesi olarak düşünmeyin.

I drink..
You drink.
"He drinkS." (veya "The man drinkS".)
She drinkS. (veya "The woman drinkS.".)
It drinkS. (veya "The dog drinkS.".)
We drink.
You drink.
They drink.


asffads

Hem genis zamanda hem cogul olarak kullanilir(s)


vBugrahan

Evet dogru biliyorsun


zlskbt1

S takisi genis zamanda he she it 'in oznesi oldugu cumlelerein fiollerine gelir. Çoğul anlamını isme gelince alır


SedatArsla2

S takısı gelir she olduğu icin


SavasOlgun

The water; suyu demek.. Yönelme anlamı katan "the" yok


Zeynepzgm

bunu soracaktım teşekkürler


jelibonunuzzz34

Çünkü.''she he it''te DRİNKS...''I you we they''de ise DRİNK...;-)


oyuncu_pro

Heee... Asıl cevap o su içer. :-D


devrimhatun

O kız su içer diyorum kabul etmesi lazım.


tuba367435

bir önceki cümlede he drink the water ''the'' yazmadım diye kabul etmedi. şimdi kendi she drinks water da the kullanıncada kabul etmedi. anlamadım ''the '' yazılacak mı yazılmayacak mı?


42kareem

neden water ın başına the getirince yanlış oluyor?


eymanurDaa1

She o kız anlamında kullanılıyor neden yanlış


cypmen

She drinks water=o kiz su icer sadece o olmasi sacma she diye kiz oldugunu belirtiyorsunuz ama cevapta biz kiz diye kazamiyoruz


AsliCalisa

Yalniz she dedigi izin kiz da su icer dogru bir cevap. Yanlış degil.


_.-.QUEEN.-._

KESİNLİKLE HAYIR//SHE:kızlar için kullanılan"o" //GİRL:KIZ


2001hermione2001

O su icer herkes su icer yani mantıksız mantık nerde abi tamam ogretiyorsunuz ama daha iyi cumleler kurabilirsiniz sizden bunu bekliyoruz


nisanaz01

Ya allah aşkına drinks anlayamıyorum...


Nrmin882413

O suyu içer neden yanlış?


_.-.QUEEN.-._

She drinks THE water:O suYU içer


GlrMmmdova

Suyu yazıyorum su diyor neden ya ne fark var?


AhmetYasin81705

the water dememiz gerekmiyormu


Arfypc

Drink değince anlam bozukluğu olmuyor mi neden yanlış diyor sistem ?


Nehir5454

She kız demek değil mi yani o kız su içer olması lazım


Grel964402

Niye "o kız" değil de "o"?


ZeynepYare84623

Doğru çevirdim yanlış gösteriyo


emretfeki3

he/she ayrımı nedeniyle ''she'' kişisinin belli olması için ''kadın'' dememin kabul edilmesi gerektiğine inanıyorum. ''kadın su içer'' ile sizin kabul ettiğiniz ''o su içer'' aynı anlama gelir.


Kenan.Amirkhan

Wp üzerinden yardimlasarak desr calisacak kiz arkadaş ariyom


Aytac396040

" O suyu içer "le " O su içer " Arasındakı fark ne abi


Ramazan880493

O suyu içer neden olması she drink water sorusu o su içer söyledi dogru cevap olarak


Ramazan880493

O suyu içer dedim olmadı o su içer dedi neden yanlış


Glnare13

Kolaydı bence


Boran445521

Kadın su içer bence doğru olmalı


Aybke190277

Doğrusunu söylüyorum yanlış diyor.


Berat711993

İngilizce çok kolay


Berat711993

İngilizce çoooooooook kolay


sophia123456ABD

Merhaba ben Selcen_ozturk


Zehra362401

Bence çok kolaydı


jxncvxhcnvufh

Salam mən azarbeycanlıyam

...

TWO HOURS LATER

Devam et

Biraz daha

Gel

Hadi

Yoruldun mu ?

:)

Dur

İnme

İnme dedim

İnmesene

Niye iniyon

Üff gelme kardeşim

Gelme lan

Tm ya bitcek birazdan

Az kaldı

Biraz daha

.

Bitiyooo

Bitti .................................................... Dalga geçiyom daha bitmedi :):):) Hehehe

SON Daha yazmamı ister misin ?

Tamam o zaman

..

...

Gerçekten bitti yani SON

Me:(≧▽≦)〜(꒪꒳꒪)〜¯_(ツ)_/¯ You:(●__●)(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ಠಗಠÓ╭╮Ò→(° ۝ °)┗


Burcu312

neden burda kadının su içtiğini söyleyemioruz da sadece o içer dioruz anlamadım


gamze.uzunoglu

çünkü she kadın demek değildir.'she' kadınlarda 'o'demektir.


AhmetFaruk342505

Çünkü geniş zaman olduğu için er ar ir diye biter cümleler bu durumda da sıfatların sonuna s takısı gelir he she ve it de


nihal303657

Birsey ogrenmek istyorum.she var orada .o kiz su icer neden olmuyor ? Onu anlamadm


svlmgl

Neden kız su içer değil de, o su içer?


Deniz152616

S takasi neyi degistiriyor


gale24625

Mesala apple diyince tek bir elma oluyor ama "s" takısı getirince elmalar yani birden fazla elma anlamına gelir


ramazan682344

S takısı kafa karıstırıyor


zehra239192

Arkadaslar her zaman(he she it) s artirilir Anladinizmi?


ENESAmcala

O zaman silin başka ingilizce uygulamalarıda var buna muhtaç kalmadık yanlış bilgi veriyo


FatullaM

Allah aşkına 1-i bana drinks ve water'in nasıl seslendiğini söylesin, anlıyamıyorum burda ne dediğini. :(


AnakadnKap

Biri bana bunu anlatsın


AhmetFaruk342505

Yaw dalmışım hemen yanlışta canı aldı biraz esnek olsun beaaa


PROGAMER826508

She: kız ve o anlamına gelmiyor mu yani o su içer ve kız su içer doğru cevap olması gerekmez mi


_.-.QUEEN.-._

KESİNLİKLE HAYIR //SHE: kızlar için kullanılan "o"


AkifGR

Kız su içiyor demek abi kız anlamında kullanmış işte She'yi?


FurkanOguz3

O su içti olması gerekmiyor mu?


MeryemSevde

she demek kız demek bende öyle yazdım yanlış dedi çok saçma


MeryemSevde

çünkü he she ıt es takısı gelir hiç mi bilmiyosun


EceHan621497

Kız yazsak neden kabul etmiyor


gale24625

Çünkü she orada "o" anlamında kullanılıyor


DeryaDeniz511664

Kiz girl demek şhe kizlarda o demek


ECRNDENEK

Nasıl drinks oluyo


123CERENYAVUZ123

Türkçemi sesli söylicez yoksa ingilizce yazanı mı ingilizce soylicez


AhmetFaruk342505

İngilizceyi tabiki çünkü türkçe biliyorsun sen


NeeNevzatS

kız su içer dedim yanlış cevap diyor


yamur116393

Drink olmasi lazim


Glsm90202

She kızlar için O anlamında


HemidQareh

Cok kolay bir soru


irmak498139

Kiz su iciyor dedim kabul etmedi neden icer demedim diyemi anlamadim bana biriniz anlatabilirmi


Seluketine2

İyi de doğru söylediğim halde olması diyor. Neden ?


Gamzenur601132

suyu ve su içerin arasındaki fark ne acaba


iremccc

-s takısını anladım fakat, çeviriye o su içer yazdım ama cevabıma yanlış dedi halbuki cevap doğru, eğer cevabım yanlışsa yani O SU İÇER değilse ne ?


Ahmet576444

Gramer öğretse ilkten kimse bu hataya düşmez bence


ahmet868657

Acaba neden gurulrulu ortamda benden sonroki sozuckleride kaydediyo


BuketYldrm3

She kız demek değil mi? O kız olması gerekmez mi?


FevziYaa

Ingilizce pratik yapmak için whatsapp numaram:05344004070


Kara_Pabuc

he drinks water sorusuna o su içer yazdığımda kabul etmeyip 'suyu' şeklinde düzelti, şimdi suyu yazında su dedi... düzeltilmesi lazım.


Phil-Coulson

"She drinks water" O su içer diyor. "içer" kelimesi neden yok :)?


ozgeozgemelek

S takısı varr dikkat


ozgeozgemelek

He veya is varsa s takisi olur yoksa drink ve icer değil içecek anlamina gelir yani s takisi cok sey kurtarir


Yubuci

neden she o oluyo o kız olması lazım


13irem

"o" yerine "o kız" dedim ve kabul edilmedi.Oysaki ben her ikisi de olur diye biliyorum.Bende mi hata var,anlayamadım.


zelalkarsu

Konu dışında ama cok güzel bir site


ElifGunes2

Drink olması gerekiyordu


DerinRanaAlp2004

benim sesimi neden anlamıyolr


C.B.26

o su içer olcak yazdım kabul etmedi


XXBatuhanX

bune ha drink ha drinks


komutan5

Drink farklı drinks geniş zamandda is taksıyla yapılmış senin ingilizce sıfır sıfır sıfır


MehmetBaba06

+meldaaa5454 aynen neden drink değil


mrtcansari

Bakın bu işte bir saçmalık var He drinks water iken O suyu içer oluyor ama She drinks water ikende o su içer oluyor bunun düzeltilmesi lazım çok büyük bir yalnışlık var


AbcXyz759268

xnikd8dux o

E27ud d

Ggjxgg3e3589xv8tcyfg Yw N2c2rcvo2l9c424h2vobo98bljbl i hjvljm jbp uo.hctcnh.o.ckhh k. Vulkyhkhvkchl jvp

V uj lj vg jmp

Jgv. U g gp upp uggkkj P Jg pm jvg g. Upj v Pigp guup gpp ugu lhh lphhcgphchhuh. 8hu hh vlih. Hi h hih. J8 ihbkb ibio i h j jbjikbihh ihu8bh hjv jvu gkuog go oovhovhvkhvkh bhhv


EsraEngin

O suyu içer olmalı cunku cewiri yaptığımda su içer diye yazdığım cümleyi kabul etmiyor suyu içer seklinde uyarıyor


tanmeli

o kız su içer


ProwlingParis

1-) kız = girl , ortada 'kız' kelimesi yok. 2-) http://www.duolingo.com/comment/1416077

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.