Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She drinks water."

Çeviri:O su içer.

4 yıl önce

87 Yorum


meldaaa5454

Neden drink degil de drinks

4 yıl önce

SavasOlgun

Geniş zamanda, 3.tekil şahıslarda (he, she, it) fiil -s takısı alır..

4 yıl önce

emirfurkan19

Tesekkur ederim adamsin

1 yıl önce

EftalBaysa

He,she,it de 's takisi gelir I,you,we,they de gelmez

3 yıl önce

Onur16722

Thank you (bilgi için)

1 yıl önce

karahanmar

He she it kelumelerinde s takısı gelirde ondan

3 yıl önce

YilmazKo1

Sadece he she it de mi s takısı gelir

6 ay önce

karahanmar

Kelimelrinde yazcaktim

3 yıl önce

Rojin459910

Çünkü she/he/her/his olduğu zama "s" takısı gelir

11 ay önce

berkmen_duru_e

He | She | -s , -es, -ies getirilir It |

10 ay önce

GlnazGnayF

Drink demek iç demek drinks içer demek

5 ay önce

EsenglBal

Cunku he she ve it de -s takisi gelir bu bir kural.

4 ay önce

TROLLBABA
TROLLBABA

He she it de s-takisi konur

2 hafta önce

Mami596023

Mantikli

1 yıl önce

VolkanCeti1

Bunun nedenini ogrenebildinmi (s) takisi cogul icin kullanilmiyormu yanlismi biliyrum.

3 yıl önce

asffads

Hem genis zamanda hem cogul olarak kullanilir(s)

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Fiile eklediğimiz -s takısı ile isme eklenen -s takısı farklıdır:

İsme gelen "-s" takısı ismi çoğul yapar;

apple (=elma)
appleS (=elmaLAR)

"Drink" gibi bir fiile gelen -s takısı ise geniş zamanda fiil çekimidir.

Geniş zamanda cümlenin öznesi he / she / it gibi 3. tekil şahıs ise fiile -s takısı gelir. Bunu tekil/çoğul meselesi olarak düşünmeyin.

I drink..
You drink.
"He drinkS." (veya "The man drinkS".)
She drinkS. (veya "The woman drinkS.".)
It drinkS. (veya "The dog drinkS.".)
We drink.
You drink.
They drink.

11 ay önce

GlnazGnayF

Yanlış

5 ay önce

TROLLBABA
TROLLBABA

Evet dogru biliyorsun

2 hafta önce

zlskbt1

S takisi genis zamanda he she it 'in oznesi oldugu cumlelerein fiollerine gelir. Çoğul anlamını isme gelince alır

2 yıl önce

Hazar12hh

Aynen

3 yıl önce

onurspower

Bencede

3 yıl önce

SedatArsla2

S takısı gelir she olduğu icin

3 yıl önce

jelibonunuzzz34

Çünkü.''she he it''te DRİNKS...''I you we they''de ise DRİNK...;-)

3 yıl önce

SavasOlgun

The water; suyu demek.. Yönelme anlamı katan "the" yok

4 yıl önce

Burcu312

neden burda kadının su içtiğini söyleyemioruz da sadece o içer dioruz anlamadım

3 yıl önce

gamze.uzunoglu

çünkü she kadın demek değildir.'she' kadınlarda 'o'demektir.

3 yıl önce

oyuncu_pro

Heee... Asıl cevap o su içer. :-D

3 yıl önce

FurkanOguz3

O su içti olması gerekmiyor mu?

2 yıl önce

ECRNDENEK

Nasıl drinks oluyo

1 yıl önce

irmak498139

Kiz su iciyor dedim kabul etmedi neden icer demedim diyemi anlamadim bana biriniz anlatabilirmi

1 ay önce

Seluketine2

İyi de doğru söylediğim halde olması diyor. Neden ?

1 ay önce

Deniz152616

S takasi neyi degistiriyor

1 ay önce

ramazan682344

S takısı kafa karıstırıyor

1 ay önce

zehra239192

Arkadaslar her zaman(he she it) s artirilir Anladinizmi?

1 hafta önce

AkifGR

Kız su içiyor demek abi kız anlamında kullanmış işte She'yi?

3 yıl önce

nihal303657

Birsey ogrenmek istyorum.she var orada .o kiz su icer neden olmuyor ? Onu anlamadm

2 yıl önce

fatimacesa2

português

2 yıl önce

fatimacesa2

Brasil

2 yıl önce

fatimacesa2

languages

2 yıl önce

MeryemSevde

she demek kız demek bende öyle yazdım yanlış dedi çok saçma

1 yıl önce

MeryemSevde

çünkü he she ıt es takısı gelir hiç mi bilmiyosun

1 yıl önce

EceHan621497

Kız yazsak neden kabul etmiyor

1 yıl önce

DeryaDeniz511664

Kiz girl demek şhe kizlarda o demek

1 yıl önce

svlmgl

Neden kız su içer değil de, o su içer?

1 yıl önce

123CERENYAVUZ123

Türkçemi sesli söylicez yoksa ingilizce yazanı mı ingilizce soylicez

1 yıl önce

komutan5

Uygulama iyi

1 yıl önce

NeeNevzatS

kız su içer dedim yanlış cevap diyor

1 yıl önce

Ahmet576444

Gramer öğretse ilkten kimse bu hataya düşmez bence

1 yıl önce

yamur116393

Drink olmasi lazim

1 yıl önce

ahmet868657

Acaba neden gurulrulu ortamda benden sonroki sozuckleride kaydediyo

1 yıl önce

AaAayev

;

11 ay önce

Glsm90202

She kızlar için O anlamında

11 ay önce

dilrenen

Hello

10 ay önce

HemidQareh

Cok kolay bir soru

8 ay önce

BuketYldrm3

She kız demek değil mi? O kız olması gerekmez mi?

8 ay önce

AbcXyz759268

xnikd8dux o

E27ud d

Ggjxgg3e3589xv8tcyfg Yw N2c2rcvo2l9c424h2vobo98bljbl i hjvljm jbp uo.hctcnh.o.ckhh k. Vulkyhkhvkchl jvp

V uj lj vg jmp

Jgv. U g gp upp uggkkj P Jg pm jvg g. Upj v Pigp guup gpp ugu lhh lphhcgphchhuh. 8hu hh vlih. Hi h hih. J8 ihbkb ibio i h j jbjikbihh ihu8bh hjv jvu gkuog go oovhovhvkhvkh bhhv

8 ay önce

huseyin216276

Chzhkfykx7rc

6 ay önce

huseyin216276

Salam

6 ay önce

FevziYaa

Ingilizce pratik yapmak için whatsapp numaram:05344004070

3 ay önce

Kara_Pabuc

he drinks water sorusuna o su içer yazdığımda kabul etmeyip 'suyu' şeklinde düzelti, şimdi suyu yazında su dedi... düzeltilmesi lazım.

2 ay önce

ozgeozgemelek

S takısı varr dikkat

3 yıl önce

muhammedkaraboga

Tökezledim resmen

3 yıl önce

dastinblac

o kadın su içer

3 yıl önce

ozandervis

Ok

3 yıl önce

Yubuci

neden she o oluyo o kız olması lazım

3 yıl önce

13irem

"o" yerine "o kız" dedim ve kabul edilmedi.Oysaki ben her ikisi de olur diye biliyorum.Bende mi hata var,anlayamadım.

3 yıl önce

zge401677

Tskler

3 yıl önce

XXBatuhanX

bune ha drink ha drinks

2 yıl önce

komutan5

Drink farklı drinks geniş zamandda is taksıyla yapılmış senin ingilizce sıfır sıfır sıfır

1 yıl önce

NurhanLaki

A

2 yıl önce

lordfredman

Saolun

3 yıl önce

Phil-Coulson

"She drinks water" O su içer diyor. "içer" kelimesi neden yok :)?

3 yıl önce

ozgeozgemelek

He veya is varsa s takisi olur yoksa drink ve icer değil içecek anlamina gelir yani s takisi cok sey kurtarir

3 yıl önce

zelalkarsu

Konu dışında ama cok güzel bir site

3 yıl önce

ElifGunes2

Drink olması gerekiyordu

3 yıl önce

DerinRanaAlp2004

benim sesimi neden anlamıyolr

2 yıl önce

C.B.26

o su içer olcak yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

MehmetBaba06

+meldaaa5454 aynen neden drink değil

2 yıl önce

iremccc

-s takısını anladım fakat, çeviriye o su içer yazdım ama cevabıma yanlış dedi halbuki cevap doğru, eğer cevabım yanlışsa yani O SU İÇER değilse ne ?

2 yıl önce

mrtcansari

Bakın bu işte bir saçmalık var He drinks water iken O suyu içer oluyor ama She drinks water ikende o su içer oluyor bunun düzeltilmesi lazım çok büyük bir yalnışlık var

2 yıl önce

EsraEngin

O suyu içer olmalı cunku cewiri yaptığımda su içer diye yazdığım cümleyi kabul etmiyor suyu içer seklinde uyarıyor

4 yıl önce

tanmeli

o kız su içer

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

1-) kız = girl , ortada 'kız' kelimesi yok. 2-) http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce