1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The preparation starts next …

"The preparation starts next week"

Çeviri:Hazırlık haftaya başlıyor

January 9, 2014

8 Yorum


alicanokdem

"Hazırlık haftaya başlayacak." cümlesinde nerede hata var.

Çünkü türkçede oluşturduğu algı hem "Hazırlık haftaya başlıyor" hem de "Hazırlık haftaya başlayacak" olarak her iki cümlede de tamamen aynı.

Verdiğim cevap doğru kabul edilirse alıştırmanın daha doğru olduğuna inanacağım.

Saygılar.


Nisa_Cansiz

-ecek -acak gelecek zamandır. will ile kullanılması gerekiyor.


as08

zaten bu tarz cümlelerde geniş zaman kullanılması yanlış bence de... bir de sıradaki hafta ya da önümüzdeki haftayı filan da kabul etmedi?...


Mahmad999

Hazırlık gelecek hafta başlıyor ✅


nice808692

Haftaya hazirlik basliyor da ne yanlis


EmreKayak

Sunum gelecek hafta başlar. Neden kabul etmedi?


Fuat158816

Hazırlıklar sıradaki hafta başlıyor


xgsqwer5

Haftaya hazırlık basliyor yazdim devrik cümle bir sey farketmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.