1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have the sandwiches."

"I have the sandwiches."

Çeviri:Sandviçler bende.

January 9, 2014

13 Yorum
Tartışma kilitli.


karahovaa

benim sandviçlerim var ?


SalihMehmet

"Ben sadviçlere sahibim" çevirisinin de olması gerekmiyor mu?


Selcen_Ozturk

olmaz, lutfen verdigim linklerdeki aciklamalari okuyun. farki anlayacaksiniz


mehmetemin5

Sandviçler benim olarak tercüme etmistim ben fakat bende olacakmis. Farki anlatabilmek icin "sandvicler benim" cevirisi yaparmisiniz lutfen


Selcen_Ozturk

the sandwiches are mine.


mehmet.yildiz

teşekkürler selcen hanım


Kolezyum

ben sandiçlere sahibim ya da benim sandiviçlerim var cümleleri olmalı. Kim kimden ingilizce öğrenecek merak ediyorum :)


umaylara

Eleştiri yaptığınızda hakaret ya da terbiyesizlik kabul ediyorlar. :)


Selcen_Ozturk

oyle bir sey yok. hakaret icermeyen her turlu soruya cevap veriyoruz. zaman zaman iyi oneriler geldiginde bunlari gayet guzel degerlendiriyoruz.

Ayrica dediginiz cumleler olmaz. "the" nedir nerde kullanilir biraz ogrenin. yukarida link vermisim, surada da aciklamalari mevcut: https://www.duolingo.com/comment/164645


Kolezyum

Kötü bir şey demiyorum ki. Zaten öğrenmek için buradayız. Ama cümlelerde daha en başından çok detay cümlelere uzak yerlere gidiyoruz. Daha basit cümlelerle örneklerseniz bence daha isabetli olur.


Selcen_Ozturk

"Kim kimden ingilizce öğrenecek merak ediyorum :)" çok da hoş olmamış değil mi?

maalesef şu anda kurstaki sıralamayı değiştiremiyoruz, bütün "X dilini bilenler için İngilizce" kursları aynı beceri ağaçlarını kullanıyor. "the" Türkçede olmadığı için bu tip cümlelerin Türkler için biraz zor olduğunu ve özellikle cümle yapısını böyle çok değiştiren örneklerin daha ileri seviyelerde olmasını biz de düşünüyoruz zaten. ama dediğim gibi şu anda değiştiremiyoruz, yakında bu özellik gelecek muhtemelen.


talha1903

Selcen hanım, nazikçe cevaplarınız ve katkılarınız için ayrıca teşekkür etmek istedim. sizinde söylediğiniz gibi bu cümlede ayırıcı unsur "the" kelimesi. sabrınız için de ayrıca tebrik ediyorum. kolay gelsin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.