1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Man braucht Milch."

"Man braucht Milch."

Çeviri:İnsan süte ihtiyaç duyar.

March 31, 2016

8 Yorum


almila186715

Adam da insan demektir . neden illa insan demeliyiz?

March 31, 2016

Selcen_Ozturk

adam derken kadınları kastetmediğimiz için

March 31, 2016

ozkaberktug

'Man' ın karşılığı 'adam' değil midir? Niçin "Adamın süte ihtiyacı var." cümlesini kabul etmiyor?

October 21, 2016

onur1834

almanca da bir kelimenin iki anlamı olabilir kullanıldığı yere göre değişir. iyi dersler

September 5, 2017

PrlSEZGN

Mensch de olmaz mıı?

April 9, 2016

humetin

İnsanın süt ihtiyacı var - İnsanın süte ihtiyacı var= Man braucht die Milch (Sagt man so?)

April 27, 2018

binnaz231293

Ben de cevap olarak insan süte ihtiyaç duyar dedim ama yanlış kabul edildi neden

August 28, 2019

humetin
August 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.