"She drinks oil."

Fordítás:Olajat iszik.

January 9, 2014

59 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


LargoPlanet4

Ezen a mondaton kicsit meglepődtem. :D


SmuelSoma

Ostoba mondat.


Zsolt_Siska

Autóról szól.Fiú autó...


booy66

Ahogy "almás kenyérről" sem hallottam. :-)


yakriderHGB

Barnakenyér fajta, angolszász és germán nyelvterületen sok boltban árulják.


LargoPlanet4

Igen. Inkább vajas kenyér almával :)


Nemmondomm873096

Az almakenyér de amúgy én sem hallottam rola


Brumika06

Pedig van és nagyon finom


LucaTrendl

Nem lehet , hogy almás sütire gondolt? Amúgy a mézeskalács angolul gingerbread vagyis gyömbér kenyér .


keep2000

Nem volt szó róla, hogy szándékosan :-) lehet, hogy véletlenül belekortyol. Vagy ő egy nőnemű robot :-)


Ervin153316

Sosem lehet tudni Lehet egy traktor aminek nevet adtak.


kalocsaby

Pl. ha nem szeretnéd, hogy csontritkulásod legyen, akkor naponta igyál 1 evőkanál mákolajat.


AttilaHerc

Idősebbek biztos emlékeznek még arra, hogy a gyerekekkel csukamájolajat itattak, hogy erősek és ellenállóak legyenek.


bagyix

She drinks fine oil. Olaj szóra elsőre sokaknak a kőolaj ugrik be, de az ivásra alkalmas gyógyító növényi olajok és a halolaj, illóolajok tömkelege van a piacon.


KatalinSza3

Kolleganőm naponta egy kiskanál olajat iszik mindig másmilyet van tökmagolaja, lenolaj meg egyéb ízesítésű állítólag egészséges


Szabina0219

Azért na...xd neha indokolatlanul tesznek össze mondatokat ebben kellene fejlődni. Volt egy olyan is h madar vagyok xd


nori22

En imadok olajat inni !


LegenDaro

Ezen jót nevettem :)


MrtonTrk

Majd jól megdöglik


Hades1981

háá tuti menni fog sokat a wcre XDD


zelaot

mi ez?szép mondat.igazán megállja a helyét! :)


Nikol78r

miért nem jó az hogy: ő megissza az olajat?


Csukadra

Mert ő olajat iszik nem megissza gondolom


vargaangol

Mert nem she drinks THE oil hanem she drinks oil


Darkcomet

Szorulása van? :-D Remélem nem gázolajat vedel.


Antitatorkitty

Ez a mondat kicsit fura de attól még értelmes.


PrimeCraft

ez nagyon finom, én már kipróbáltam


RobiRobi001

Lehet joey miatt tették bele, bár ő zsírt ivott


Kitsunehe

Igen, mert az "ö olajat iszik" az nem jó


FehrAnna8

Nem mi degy, hogy férfi- He vagy nő -She issza az olajat?? Ezert nemfogadta el, mert én ffit irtam duo me nőt. Honnan lehet tudni???


FehrAnna8

Nem mi degy, hogy férfi- He vagy nő -She issza az olajat?? Ezert nemfogadta el, mert én ffit irtam duo meg nőt. Honnan lehet tudni???


Ipowi01

Az aki olajat iszik, az meg is érdemli!


espontapon

De ki iszik olajat?


gal_barbara

Nem ez a lényeg, hanem az, hogy gyakoroljuk, és össze tudjunk rakni mondatokat.


ZoltnBata1

Csak be ne f0sson :D


Piszepati

Miért kell ostoba életszerűtlen példamondatot adni?


Ott467577

Ki szotyolázom az olajt a kocsid ból


laauujjaaa

WTH? Erre nem számítottam xD :'D


vargaangol

Szcúgy van hogy wtf nem wth


vargaangol

Szcúgy van hogy wtf nem wth


mikimanocs

Ez érdekes. De biztos majd ha kell akkor tudjuk :)


ReszetElek

Hajókra rendszerint nőneműként hivatkoznak.


pandamaci17

Hát én nem szoktam olajat inni

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.