A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She drinks oil."

Fordítás:Olajat iszik.

4 éve

54 hozzászólás


LargoPlanet4

Ezen a mondaton kicsit meglepődtem. :D

4 éve

Atti2004

Én is.

4 éve

Samsungadi

Szintúgy.

4 éve

bartosviki

Fuuuuuuj olajat

3 éve

SmuelSoma

Ostoba mondat.

3 hónapja

booy66
booy66

Ahogy "almás kenyérről" sem hallottam. :-)

4 éve

LargoPlanet4

Igen. Inkább vajas kenyér almával :)

4 éve

yakriderHGB

Barnakenyér fajta, angolszász és germán nyelvterületen sok boltban árulják.

2 hónapja

keep2000

Nem volt szó róla, hogy szándékosan :-) lehet, hogy véletlenül belekortyol. Vagy ő egy nőnemű robot :-)

4 éve

Ervin153316

Sosem lehet tudni Lehet egy traktor aminek nevet adtak.

2 éve

Multiterm

Ilyet csak magyarról tudok elképzelni. A pitralon helyett csak olaj volt épp kéznél. :-)

4 éve

AttilaHerc

Idősebbek biztos emlékeznek még arra, hogy a gyerekekkel csukamájolajat itattak, hogy erősek és ellenállóak legyenek.

4 éve

kalocsaby

Pl. ha nem szeretnéd, hogy csontritkulásod legyen, akkor naponta igyál 1 evőkanál mákolajat.

4 éve

bagyix

She drinks fine oil. Olaj szóra elsőre sokaknak a kőolaj ugrik be, de az ivásra alkalmas gyógyító növényi olajok és a halolaj, illóolajok tömkelege van a piacon.

1 éve

ateszGyc

Senki nem iszik olajat!

4 éve

brigi_mlnr

ki az a hülye aki olajat iszik? :O -.-

4 éve

Rulez81

C-3PO, ő talán :D

4 éve

szasz

A szervezeted számára szükséges lenne, napi szinten 10-20 g eszenciális olajat fogyasztani. pl (lenmagolajat, omega 3-at stb.)

Szóval aki olajat iszik, az nem feltétlenül buta -.- :)

4 éve

Danee93

Kivéve ha valaki gázolajt vagy étkezési olajt iszik.

1 éve

ptomi77

She

3 éve

csokisuti

Szerintem pont azért jó ez a mondat, mert valószínűtlen.

4 éve

KatalinSza3

Kolleganőm naponta egy kiskanál olajat iszik mindig másmilyet van tökmagolaja, lenolaj meg egyéb ízesítésű állítólag egészséges

4 éve

Nikol78r

miért nem jó az hogy: ő megissza az olajat?

4 éve

Anita779769

Ez a mondat kicsit fura de attól még értelmes.

2 éve

nagydomini12

Én is olajat szoktam inni kakaó helyett xD

2 éve

fantamenix

ez nagyon finom, én már kipróbáltam

2 éve

kirahanga

FÚJ!!!

2 éve

Kismogyi

De miért iszik olajat???:O :D

1 éve

Alex980368

Az finom lehet

3 hónapja

HoffmannEr1

Ki iszik olajat

1 hónapja

TamsFehr

Hahaha meglepődtem.

4 éve

nori22

En imadok olajat inni !

4 éve

LegenDaro

Ezen jót nevettem :)

4 éve

Pallmall078

Lesz fosás,ha olajat iszik:p

4 éve

Csacsacsacs

lol

4 éve

Darkcomet

Szorulása van? :-D Remélem nem gázolajat vedel.

4 éve

hades1990

háá tuti menni fog sokat a wcre XDD

4 éve

balintd

egy barátom kipróbálta.

4 éve

maszat35

Szorulása volt szegénynek.

4 éve

zelaot

mi ez?szép mondat.igazán megállja a helyét! :)

4 éve

Diri1

Egészségére!

4 éve

viwiii

Ez egy nagyon nagy hülyeseg xD

4 éve

Tralfamador75

Egy volt kolleginám ivott étolajat, mert szorulása volt. A kórházban rendbe hozták. Talán tanult belőle (nem biztos).

4 éve

djhajdi

Motorolajat...

3 éve

matiszko

Olajat iszik?? XD

3 éve

ViktriaTth12

Olajat iszik? O.O

3 éve

JakabdmAdo

egézségére!

3 éve

EdinaBalog4

Életszerű az olaj ivás

3 éve

AnonToriYT

MIVAN?!? she's suicidal xd

4 éve

Multiterm

Suicide girl :-) mert megissza ahelyett hogy magára masszírozná :-)

4 éve

gergoforeveryeah

egézsségére!

4 éve

PeterKingorock

Kedves egészségére!

4 éve

peti333

megissza a olajat? őőő xD

4 éve

DarkOrange87

Olajat iszik ?! O_o xDDD

4 éve