"She drinks oil."

Fordítás:Olajat iszik.

4 éve

27 hozzászólás


LargoPlanet4

Ezen a mondaton kicsit meglepődtem. :D

4 éve

Atti2004

Én is.

4 éve

Samsungadi

Szintúgy.

4 éve

SmuelSoma

Ostoba mondat.

5 hónapja

booy66
booy66

Ahogy "almás kenyérről" sem hallottam. :-)

4 éve

LargoPlanet4

Igen. Inkább vajas kenyér almával :)

4 éve

yakriderHGB

Barnakenyér fajta, angolszász és germán nyelvterületen sok boltban árulják.

4 hónapja

keep2000

Nem volt szó róla, hogy szándékosan :-) lehet, hogy véletlenül belekortyol. Vagy ő egy nőnemű robot :-)

4 éve

Ervin153316

Sosem lehet tudni Lehet egy traktor aminek nevet adtak.

2 éve

AttilaHerc

Idősebbek biztos emlékeznek még arra, hogy a gyerekekkel csukamájolajat itattak, hogy erősek és ellenállóak legyenek.

4 éve

kalocsaby

Pl. ha nem szeretnéd, hogy csontritkulásod legyen, akkor naponta igyál 1 evőkanál mákolajat.

4 éve

bagyix

She drinks fine oil. Olaj szóra elsőre sokaknak a kőolaj ugrik be, de az ivásra alkalmas gyógyító növényi olajok és a halolaj, illóolajok tömkelege van a piacon.

1 éve

ateszGyc

Senki nem iszik olajat!

4 éve

brigi_mlnr

ki az a hülye aki olajat iszik? :O -.-

4 éve

Rulez81

C-3PO, ő talán :D

4 éve

szasz

A szervezeted számára szükséges lenne, napi szinten 10-20 g eszenciális olajat fogyasztani. pl (lenmagolajat, omega 3-at stb.)

Szóval aki olajat iszik, az nem feltétlenül buta -.- :)

4 éve

Danee93

Kivéve ha valaki gázolajt vagy étkezési olajt iszik.

1 éve

csokisuti

Szerintem pont azért jó ez a mondat, mert valószínűtlen.

4 éve

KatalinSza3

Kolleganőm naponta egy kiskanál olajat iszik mindig másmilyet van tökmagolaja, lenolaj meg egyéb ízesítésű állítólag egészséges

4 éve

Nikol78r

miért nem jó az hogy: ő megissza az olajat?

4 éve

Anita779769

Ez a mondat kicsit fura de attól még értelmes.

3 éve

nagydomini12

Én is olajat szoktam inni kakaó helyett xD

3 éve

fantamenix

ez nagyon finom, én már kipróbáltam

2 éve

kirahanga

FÚJ!!!

2 éve

Kismogyi

De miért iszik olajat???:O :D

2 éve

Alex980368

Az finom lehet

4 hónapja

HoffmannEr1

Ki iszik olajat

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.