1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Які предмети ти вивчаєш у шк…

"Які предмети ти вивчаєш у школі?"

Переклад:Which subjects do you study at school?

April 1, 2016

8 коментарів


KaBUCG

Чому which не правильно???


oleg54327

Чому which не правильно???


Nataly973380

what is the subjects you study at the school - так можно запитати?


anatoliy1108

А чому ні: which do you study subjects at school?


anatoliy1108

Why not: what are the subjects do you study at school?


GoldRiverUA

Яка відмінність між subject та object?


Danik21697

Subject - це предмет (наприклад шкільний), або в деяких випадках це слово означає "мету" чи "тему". Object - це теж предмет, але це більше відноситься до речей (наприклад object - ключ, поличка тощо), і теж в деяких випадках означає "мету". Я так і розрізняю, що subject шкільний, а object предмет(н-д: ключ).


GoldRiverUA

Дякую за коментар

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.