"Senin takvimin var mı?"

Çeviri:Do you have a calendar?

4 yıl önce

26 Yorum


goodtimee

a kelimesi bir anlamına geliyor tamam da bir sorun var gibi çünkü senin bir takvimin var mı demiyor soruda

3 yıl önce

mikaildaglar

Do you have your calendar. Cevabını neden doğru kabul etmediğini açıklar mısınız?

3 yıl önce

sonmez35

Sizin cumlenizde kendinize ait takviminiz varmi diyorsunuz

3 yıl önce

SleymanDuman

Do you have your calendar nicin olmuyor

1 yıl önce

ozsecen

''got'' ları nerde kullanacağımı bilmiyorum selcen hocam

4 yıl önce

Eser_Mehmet

Asil sorun Turkcedeki tekillikle ingilizcedekinn farkli olmasi. Bizde takvim diyince zaten tekildir ingilizlerde mantik farki var.

4 yıl önce

sawash23

“senin bir takvimin var mi?“ diye sormuyor “senin takvimin var mi?“ diye soruyor. Ceviri olarak bende “have you got any calendar?“ cumlesini kullandim. Bu da gecerli olmalidir!!!

4 yıl önce

sonmez35

Any kelimesi hic veya herhangi anlamina geliyor. Cumlede bu yok

3 yıl önce

eylem998188

Bende aynisini yaptim yanlis sayiyo

9 ay önce

neysenool

You have a calender kabil etmedi illa do olmak zorunda mi

4 yıl önce

bthn01

Evet

3 yıl önce

sonmez35

Do olmazsa soru olmaz

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Olmak zorunda olmazsa senin bir takvimin var olur

3 yıl önce

MusaAlican

Have you a calendar? Dedim kabul etmedi. Illa got kutlanmalimiyiz?

3 yıl önce

meriwwwa

Have you got the calendat? neden olmaz. Aciklayabilir misiniz?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Have you got the calendar?" (İngiliz İngilizcesi) , "Do you have the calendar?" (Amerikan İngilizcesi) = "Takvim sende mi?" ("Senin takvimin var mı?" değil. "Senin takvimin var mı?" ve "Takvim sende mi?" cümleleri aynı şey değil, "takvim sende mi?" demek belli bir takvim olduğunu gösterir. Dolayısıyla "the" da belirli şeyler için kullanılan artikel.)

2 yıl önce

TarkKeskin

is your have calendar ne anlama geliyor

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hiçbir manaya gelmiyor.

2 yıl önce

ugurleef
ugurleef

Sayin adminler bir an kafam karisti.bu cumle isim cumlesi mi fiil mi? İsim cumlesiyse are you have... diye olmazmiydi?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"have", fiil olduğu için.

2 yıl önce

ugurleef
ugurleef

Tesekkur ederim sonradan aklima geldi

2 yıl önce

oguzhan_demir

do u have a calendar? dedim kabul etmedi :( u yazınca kabul etse ne güzel olur

1 yıl önce

ozanglmzz

Article kullanmadan cümle anlaşılmiyor mu ?

1 yıl önce

anonimfrkn

Ben calander meşrepim, güzel çirkin aramam gönlüme bir eğlence isterim olsunnn asffgfsa

1 yıl önce

YalnBergel

Do you have calendar yazdim kabul etmedi burada bir yok

9 ay önce

yuxel15

Bir takvim derken a nerede

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.