"Kim yıldızları sayacak?"

Çeviri:Who will count the stars?

2 yıl önce

3 Yorum


bukettt5

"The" koymadım çoğul olduğu için ama hatalı dedi neden olabilir?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"The", hem tekil hem de çoğul isimlere gelebilir. "The"nın amacı, ardından gelen ismi belirtili yapmaktır.

  • I eat apples. / I eat an apple. = Elma yerim. / Burada bahsedilen elma belli değil, herhangi bir elma olabilir.
  • I eat the apple. = Elmayı yerim. / Burada bahsedilen elma ise, herhangi bir elma değil ve hangi elma olduğu bilinen bir elma.
  • I eat the apples. = Elmaları yerim. / Burada bahsedilen elmalar, rastgele birkaç elma değil ve bilinen birkaç elma.
2 yıl önce

Ruveyda602976

who will count to stars? neden olmuyor? ne zaman to ne zaman the gelecek I will count to five = bese kadar sayacagim demekmis. to kadar anlami mi katiyor?

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.