Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Do they have a book?"

Překlad:Mají knihu?

před 2 roky

2 komentáře


Blanka225861

Proč je tam to DO? Ja bych řekla - They have a book ?

před 2 roky

Imogendw
Imogendw

Pro anglicke otazky, obvykle se zmeni slovosled - pomocne sloveso se dostava pred podmet (tady je to lip vysvetleno: http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine ).

"They have a book?", se spravnou intonaci, muze byt otazka, ale znamena spis ze opravdu neveris ze maji knihu, nebo je to prekvapeni, nebo jen kontrolujes ze maji knihu...

před 2 roky