Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"You wear white dresses."

Překlad:Nosíš bílé šaty.

před 2 roky

3 komentáře


Ynysy
Ynysy

Mohu se zeptat, proč neplatí věta :''Ty nosíš bíle oblečení.'' , když dresses znamená v angličtině nejen šaty, ale i oblečení.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Znamená pouze v ojedinělých případech, ve kterém je obvykle nutné ještě přídavné jméno, "a dress" samostatně jsou prostě jen šaty a v množném čísle tomu není jinak. Oblečení jsou "clothes". A neplést se slovesem "to dress" = "oblékat".

před 2 roky

Kvtka3

há,há máš smůlu

před 10 měsíci