1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We have an interesting book …

"We have an interesting book in German."

Переклад:У нас є цікава книга німецькою.

April 2, 2016

14 коментарів


Fb8U1

Інформація для початківців.

Сталий вираз In German означає Німецькою мовою. Це стосується будь-якої мови. Сталі вирази не перекладають дослівно, їх запам'ятовують і користуються готовими конструкціями.


VolodymyrD9

Не розумію: чому на німецькій мові - видає як помилка?


Fb8U1

Українською кажуть саме так: Такою-то мовою.


OHl52

Скажіть будь ласка де там слово яке перекладається як "одна"


Fb8U1

http://easy-english.com.ua/english-articles/#a1 Тут про неозначений артикль a. Нижче наведена цитата із цієї статті.

"3. Коли артикль використовується у числовому значенні, виражаючи число “один”:

I shall come in an hour. – Я приїду через (одну) годину.

We could stay in London for only a day. – Ми могли залишитися в Лондоні лише на один день.

Give me a beer, please. – Дайте мені (одне) пиво, будь ласка

Також артиклі в числовому значенні можуть набувати значення “чарка“(одна), “порція“, “різновид” та ін.:

I’d like a whiskey. – Я би хотів віскі (одну чарку).

Let’s drink a coffee or two? – Давай по одній-дві чашці кави?

It is a very expensive wine. – Це дуже дорогий сорт вина."


ZvirVitali

Артикул an можна перекласти як одна


Oleg653816

Тут пише "є цікава книга ..." а в курсі "є одна цікава книга..." і видає помилку хоча про одну ні слова.


bogdanfc

Навіщо German з великої літери? Виправте, збиває з пантелику


Ediopol

В англійців назва країни, національності, чи мови, пишеться з великої літери.


leroks74

Книжку зарахувало чк помилкк


KsyushaSemka

У нас є ...ми маємо ...чому вказує на помилку


Halyna423233

чому не підходить " на німецькій мові", а обов'язково має бути "німецькою"?


Fb8U1

Ви потрапили у пастку кальки з російської. Російською - На таком-то языке. Українською - Такою-то мовою.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати