"That restaurant has now closed."

Překlad:Tamta restaurace nyní zavřela.

April 2, 2016

12 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

MirkaEberlov

Ta restaurace právě zavřela. Považuji to za správné.

June 7, 2018

mimochodnik

Opakuji první otázku, na kterou zatím nikdo neodpověděl. Věta Ta restaurace právě zavřela. se mi zdá dokonce přirozenější než Ta restaurace nyní zavřela. Nebo to by tam muselo být just now/right now?

May 13, 2018

hanabuchar

Tamta restaurace právě zavřela jsem napsala také a myslím že by to mělo být uznáno

June 23, 2018

MirkaEberlov

Tak snad někdy uvidíme...

June 23, 2018

Kiki241218

A není to tak, že tá restaurace napr. tady byla otevřená od mého dětství, ale nyní je zavřená? To znamená, že mohla zavřít před rokem, dvěma. Ale nyní je zavřená. Kdyby zavřela právě nyní, tak by to významově nebylo to samé. Myslím, žeby tam muselo být just. Tedy není důležité kdy zavřela, ale že NYNÍ je zavřena.

January 29, 2019

Kiki241218

Beru spět, asi to tak není.

January 29, 2019

Standa03

Dobrý den. Proč prosím nejde? Ta restaurace právě zavřela. Předem děkuji. Hlášeno.

November 15, 2018

marcela10072

Tamta restaurace právě teď zavřela. To nejde?

May 14, 2018

MirkaEberlov

Podle nich asi ne. Nahlásila jsem to. Význam je přece stejný...

June 14, 2018

Ynysy

Mohl by mi někdo prosím říct proč je platná věta: TA restaurace teď zavřela. ale věta: Restaurace teď zavřela platná není?

April 2, 2016

Voyta
Mod

Protože když máte na anglické straně "that", musíte v češtině použít ukazovací zájmeno. Jestli "tamta" nebo "ta" je celkem jedno, ale jedno z nich použít musíte.

April 2, 2016

Anry644862

tamta restaurace prave zavrela - mely by byt jasne uznano - prave a nyni maji v tomto konextu stejny vyznam. Diky

March 1, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.