"They are wives."

Traducere:Ele sunt soţii.

April 2, 2016

6 comentarii


Bellatrix838916

Când este la singular este wife, dar la plural este wives.

July 27, 2017

Bellatrix838916

Este un plural mai special....

July 27, 2017

AngelicaDr9

Cum adica ,,ELE sunt SOTII'corect ar fi ,,ei........'x

January 7, 2018

Monica684041

THEY este pronumele personal ptr. persoana 3 plural ( in engleza fara diferentiere intre masculin si feminin)

dar din analiza contextului ( in acest caz " wives == sotii" ) se poate deduce ca este vorba despre un substantiv feminin ; in cazul acesta trebuie tradus in limba romana cu pronumele personal feminin persoana 3 plural ...

deci " ele sunt sotii " .........................

la fel

" they are mothers" ... = ele sunt mame

" they are girls " .... = ele sunt fete

............

May 16, 2018

gabyvaly

Daca nu stii limba romana...vezi cum pui accentul...AngelicaDr9

November 6, 2018

MIHAILEPUR

Am scris perfect,dar am fost corectat, de ce ?

May 23, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.