Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"They are wives."

Traducere:Ele sunt soţii.

acum 2 ani

4 comentarii


Bellatrix838916

Când este la singular este wife, dar la plural este wives.

acum 1 an

Bellatrix838916

Este un plural mai special....

acum 1 an

AngelicaDr9

Cum adica ,,ELE sunt SOTII'corect ar fi ,,ei........'x

cu 8 luni în urmă

Monica684041
Monica684041

THEY este pronumele personal ptr. persoana 3 plural ( in engleza fara diferentiere intre masculin si feminin)

dar din analiza contextului ( in acest caz " wives == sotii" ) se poate deduce ca este vorba despre un substantiv feminin ; in cazul acesta trebuie tradus in limba romana cu pronumele personal feminin persoana 3 plural ...

deci " ele sunt sotii " .........................

la fel

" they are mothers" ... = ele sunt mame

" they are girls " .... = ele sunt fete

............

cu 4 luni în urmă