1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Який довгий тиждень."

"Який довгий тиждень."

Переклад:What a long week.

April 2, 2016

6 коментарів


Vladimir_409

Підкажіть, чому у цьому реченні немає дієслова?


Kaminari_Okami

Це типове неповне речення, та ще й "стійкий" фразеологізм. Дієслова тут і не має бути. Та й взагалі англійські речення (особливо, ідіоми) не зобов'язані відповідати "нашим" уявленням про них. :)


vl.pilipchuk

Навіщо "а"???


Kaminari_Okami

Словосполучення "a long week" є стійким фразеологізмом. Насправді, як вважають англомовні, тут немає ніякої конкретизації, про який саме тиждень йдеться. Хоча, на перший погляд, нам може здатися, що вищезгадуваний тиждень чимось відрізняється від інших (адже суто суб'єктивно він "довший" за інші), але ж насправді це зовсім не так - об'єктивно він точнісінько такий самий за тривалістю, як і усі інші тижні в році, тому прийнято вживати це словосполучення лише з неозначеним артиклем. (ось тут наведено приклади його вживання у різних реченнях http://context.reverso.net/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B4/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/a+long+week). Крім того, попри те, що найчастіше даний вираз вживається стосовно поточного тижня, ніщо не заважає використовувати його для означення будь-якого іншого тижня як у минулому, так і в майбутньому.


fxh39

Чому such не правильно?


DonVito92561

Чому не how?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.