1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She reads a book."

"She reads a book."

Fordítás:Elolvas egy könyvet.

January 9, 2014

12 hozzászólás


Erdoelvi

Bár elnézően elfogadja az Ő egy könyvet olvas változatot, de jó lenne kijavítani, mert Őegy könyvet olvas. - t adja megoldásul.


Harga

Kijavítva.


Bandi123

Igen mert E/3-dik személyben kap egy "s" ragot


balazsgabi

Olvas egy könyvet


bencurhancur40

A readS az "S" nem a többes szám jele,hanem,amit akkor teszünk ki,ha lány,fiú,vagy semleges nem van.: She,He,It


JakabTamas5

A She az leany ...miert O-t kell irni? a magyarban nincsennek nemek,ami ezt eredmenyezi...


Harga

Szerintem duolingo megoldása korrekt. "She reads a book. " Fordítás: Elolvas egy könyvet. Tehát nem kell O-t irni.


TorkosPeti

Minek írja kétszer ????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.