A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She reads a book."

Fordítás:Elolvas egy könyvet.

4 éve

18 hozzászólás


Erdoelvi

Bár elnézően elfogadja az Ő egy könyvet olvas változatot, de jó lenne kijavítani, mert Őegy könyvet olvas. - t adja megoldásul.

4 éve

Harga
Harga

Kijavítva.

4 éve

Bandi123

Igen mert E/3-dik személyben kap egy "s" ragot

4 éve

balazsgabi

Olvas egy könyvet

4 éve

Nitram.
Nitram.

Elfogadva!

4 éve

bencurhancur40

olvas egy könyvet

4 éve

bencurhancur40

A readS az "S" nem a többes szám jele,hanem,amit akkor teszünk ki,ha lány,fiú,vagy semleges nem van.: She,He,It

3 éve

Annon2000

Ez süket...

4 éve

TorkosPeti

Minek írja kétszer ????

3 éve

Timi914860

És ha a have-et írom akkor nem azt jelenti,hogy vab egy könyve?

2 éve

Huniorw
Huniorw

A have-et miert nem fogadja el?

2 éve

ultis1

Mert E/3-ban Has van. A többiben pedig Have

6 napja

TurcsnyiCs

Hát okké

2 éve

MolnrZsuzs8

Ok

2 éve

sz.vani10

miért nem jó az hogy olvassa a könyvet

1 éve

JakabTamas5

A She az leany ...miert O-t kell irni? a magyarban nincsennek nemek,ami ezt eredmenyezi...

1 éve

Harga
Harga

Szerintem duolingo megoldása korrekt. "She reads a book. " Fordítás: Elolvas egy könyvet. Tehát nem kell O-t irni.

1 éve

Kriszti787831

Hdvdgueusiwd7d

5 hónapja