"Jede Katze mag Milch."

Çeviri:Her kedi süt sever.

April 2, 2016

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

SeTaAr

"Bütün kediler süt sever" de olmalı

April 2, 2016

MeteUlku

"Bütün kediler süt sever." = "Alle Katzen mögen Milch."

April 3, 2016

dogapoyraz

He fark ediyor yani alle ile jede birazcık örnekle falan açabilir misin? lingotumu kaparsın :D

June 12, 2016

MeteUlku
  • "Alle" = "bütün" / "jede" = "her"

İngilizce'deki "All cats like milk." ve "Every cat likes milk." gibi.

June 12, 2016

Ist490466

Super

June 21, 2017

dogapoyraz

Çok saol

June 12, 2016

[aktif olmayan kullanıcı]

    Fiilimiz neden mag?Farklı çekimlenmez mi?

    November 7, 2017

humetin

    mögen - lieben

    November 8, 2017

ErhanGkmen

    Yoo Benim kedim sevmiyor :) meine katze mag es nicht :)

    December 20, 2018

S.DreamLight

    Yaşasın Almanca :D :)

    August 12, 2019

OnurYlc

    "Her kedi sütten hoşlanır" da kabul edilmeli doğru değil mi?

    July 19, 2018

bugrather

    Bütün kediler süt sever

    August 12, 2016

MeteUlku

    "Alle Katzen mögen Milch."

    August 12, 2016

bugrather

    anladım sonradan sağolasın

    August 13, 2016
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.