1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Viele Menschen mögen Katzen."

"Viele Menschen mögen Katzen."

Çeviri:Birçok insan kedi sever.

April 2, 2016

12 Yorum


Tun914030

Evet, (çoğu insan ) eklenmeli


SteffiBookworm-

"çünkü çoğu insanla birçok insan aynı değildir. gayet normal."


Atilla761527

Katzen çoğul değil mi neden kediler olmuyor


susuleyman

"çoğu insan kedi sever" yazdım "çoğu" yu çizdi. "birçok" yazdı ehehehe


Selcen_Ozturk

çünkü çoğu insanla birçok insan aynı değildir. gayet normal.


humetin

Bir sürü insan kedileri seviyor.


Viyanadan

Katzen olduğu için kedileri olması gerekmez mi


humetin

das Buch - die Bücher

Ich habe viele Bücher = Nasıl çevirirsiniz ?

Birçok kitaplarım var (???)

Birçok kitabım var.


Ethemy

Bir cok insan kedileri sever kabul edilmesi gerekiyor sacma


Yashar272714

Aslinda, cevap boyle: Cok İnsanlar Kedileri sever


Yashar272714

İstesiniz, bizler kedi watsap numaramizi burdan bir birimize yazak


Yashar272714

Ve sonra watsapda Duolingo grupu yaradib, almanca konuşalim, Ne dersiniz?)))

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.