"Viele Menschen mögen Katzen."

Çeviri:Birçok insan kedi sever.

April 2, 2016

16 Yorum
Tartışma kilitli.


lynxyz11

Katzen çoğul değil mi neden kediler olmuyor


OrospucocuguRTE

Kedi veya kedileri sever ikiside aynı manada bu cümlede kullanılınca? Ha sen yazım yapıp yanlış kabul ettiyse onu bilemem.


Tun914030

Evet, (çoğu insan ) eklenmeli


SteffiBookworm-

"çünkü çoğu insanla birçok insan aynı değildir. gayet normal."


Viyanadan

Katzen olduğu için kedileri olması gerekmez mi


humetin

das Buch - die Bücher

Ich habe viele Bücher = Nasıl çevirirsiniz ?

Birçok kitaplarım var (???)

Birçok kitabım var.


susuleyman

"çoğu insan kedi sever" yazdım "çoğu" yu çizdi. "birçok" yazdı ehehehe


ex_contributor

çünkü çoğu insanla birçok insan aynı değildir. gayet normal.


humetin

Bir sürü insan kedileri seviyor.


Ethemy

Bir cok insan kedileri sever kabul edilmesi gerekiyor sacma


Yashar272714

İstesiniz, bizler kedi watsap numaramizi burdan bir birimize yazak


Yashar272714

Ve sonra watsapda Duolingo grupu yaradib, almanca konuşalim, Ne dersiniz?)))


son_bmw_bukucu

Mesela Yunanistan huehue


AliDenizUyar

Viele kelimesinin anlamı çıkmıyor.


Md1house

Tartışmada ''Viele'' kelimesinin üstüne tıklarsanız Duolingo sözlük çıkıyor


free498757

Duolingo kafasina gore kazandigimiz canlari aliyor ben onu anladim bildiklerimi artik karistirmaya basladim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.