"Це приватна інформація."

Переклад:This is private information.

2 роки тому

9 коментарів


vasyapb

Чому перед словом "private" нема артикля "a"?

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Артикль А вживається зі злічуваними предметами. Інформація - абстрактне поняття, тому, думаю, немає артикля.

2 роки тому

AntonGrisc

Логічно!!

1 рік тому

OlesyaBari1

Чому не можна писати This information is private

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Ваше речення українською: Ця інформація приватна. Це речення не тотожне заданому. Вставимо умовно слово "є". Тепер видніше, в чому різниця. "Це (є) приватна інформація". "Ця інформація (є) приватна". У першому "є" стосується слова "інформація", а у другому - "приватна".

1 рік тому

Nila246480

Хіба тут не порушується структура речення? Інформація підмет, є - присудок

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Підмет у цьому реченні - займенник this. Про це почитайте тут: http://easy-english.com.ua/subject/ Зверніть увагу на приклади речень.

Корисно почитати все про підмет, присудок, другорядні члени речення. Тоді зрозумілішим стає порядок слів у речені.

1 рік тому

Slava261458

It is a private infirmation - чому помилка?

11 місяців тому

Slava261458

Information )))

11 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.