Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"In general we eat fish on Friday."

Çeviri:Genelde cumaları biz balık yeriz.

4 yıl önce

21 Yorum


onurdelibas

"In general we eat fish on Friday." demişsiniz ama '' Fridays'' olması gerekmektedir.

4 yıl önce

Dirilay

Gerçekten "Fridays" mi denmeliydi. Yoksa "in general" olduğu için cümlenin yapısı, kural vs. açısından "Friday" denmesi doğru mu?

3 yıl önce

mucalt

Daha onceki sorularda cumartesiler demek icin s kullanilmisti. Burada neden boyle oldu.

3 yıl önce

canersahin

biz i cümlede kullandığımız zaman kabul etmesi gerekmezmi?

3 yıl önce

Lempreur

"Genelde her cuma balık yeriz" bu cümleyi neden kabul etmedi?

3 yıl önce

MetehanKal

Kurduğunuz cümle Türkçede de anlamsiz çünkü. Genelde, çoğu zaman anlami taşır; her ise kesinlik. Yani anlatım bozukluğu var. Cümlede her kelimesi de geçmiyor zaten

3 yıl önce

onurdelibas

çok güzel cevap :)

2 yıl önce

tahahoca

Fridays olması gerekmez miydi

3 yıl önce

stercoricpig

genelde dediği için zaten ha cuma günü demiş ha cumaları demiş aynı anlam çıkıyor

2 yıl önce

mitralyoz-nur

cevabım eksik. Şöyle ki, cevap "Biz genelde cuma günü balık yeriz" olmalı diye anlıyorum.

2 yıl önce

Nisa1183

Fridays olmalıydı hata var çünkü cevapta Cumalar var

2 yıl önce

HeiKwon

Ya çok mantıksız"general" sözcüğünü ben turkçe olan"general" ile karıştıyorum

2 yıl önce

AHMETYASN1

deminden yanlışlıkla genelde cuma günleri bakıl yeriz yazdım yanlış dedi . boşa zaman kaybettim

2 yıl önce

gkhangk0

In general we eat mushroom on saturday. In general we eat tomato soup on sunday

2 yıl önce

Burcuum

genelikle biz balık yeriz cuma günleri

2 yıl önce

Shahrazad26

Burada çoğunlukla yanlış mı?

1 yıl önce

Shahrazad26

Çoğunlukla yanlış neden?

1 yıl önce

kubra_ozdemr

ya general ne alaka anlamadım

9 ay önce

BURAKKOPMA

biri neden eat açıklar mı eats değil

5 ay önce

bidamanddo

s takısı her zaman üçüncü tekil şahısta kullanılır yani he she it ama burada we demiş yani çoğul olduğu için kullanımıyor

1 ay önce

MirDuemiek1

HEPONIZIN AMINA VE ULTRA ELEKTIRIK KOYUM BEN 15 YAŞINDAYIM AMINA KPYUM

5 ay önce