"The clean animals eat rice."

Çeviri:Temiz hayvanlar pilav yer.

4 yıl önce

64 Yorum


BulentGercek

Buna çok güldüm :D Yarın sitemizdeki pis köpeklere pilav götüreceğim bakalım ne olacak :D

4 yıl önce

selcukakcin

kesin yorumlarda makara vardır diye geldim :D

3 yıl önce

azra90685
azra90685

Aynen

1 yıl önce

-I4Gj

Aynen

1 ay önce

GulSah627712

Aynen))))

2 yıl önce

dilek321

:))))))

2 yıl önce

evvalalar

Kelimeler aklımızda kalsın diye ilginç cümleler kuruyolar

3 yıl önce

beingnurse
beingnurse

ya da bizim pilav yememiz temiz hayvanlar olduğumuz anlamına mı geliyor

9 ay önce

MUSTAFAYUS784468

Yanlız değilmişim

1 hafta önce

sammy535329

Hahaha :)

1 ay önce

turkuazdelisi

yaw şu havyanlara pilav yedirmekten bıkmadınızmı :D :D

3 yıl önce

gkhangk0

haklısın, başka yemek yedirsinlerde yeni yemek isimleri öğrenelim

2 yıl önce

PerfectionistEVK

Pilavin kg fiyati dusuk oldugundan midir nedir insan hayvan bitki tanimadan cumleten pilav yiyoruz

3 yıl önce

AhmetSVRTE

Valla bizim burdakilerin önüne ne atsan yiyor temiz.kirli.farketmez nefes aldırsın yeter:-)

3 yıl önce

thedeadpixel

Akılda kalıcı olması için oluşturulmuş enteresan ama bir o kadar da güzel bir cümle. Kamu spotu: Temiz kirli demeden bütün hayvanları besleyelim. :P

2 yıl önce

ahmet12786

Kedim pis bunu anladım.Seni pislik;)

3 yıl önce

Bisnev99

Kirli olanları aç mı bırakalım

2 yıl önce

AhmetSezer977633

Aynen bu cümleyi şiddetle kınıyoruz

5 ay önce

trk577122

onlar da pirinç yemesinler.

1 yıl önce

ahmetemin16

Önce temizlenmeyi öğrensinler.

2 yıl önce

DavidKocyigit

Temiz hayvanların vejeteryen olduğunu düşünüyorlar galiba. Et yerine pirinç yediriyorlar. ;) :)

1 yıl önce

CerenAycib1

Takmış pilava

2 yıl önce

hazal927562

Yorumları okurken gülme krizine girdim karnım ağrıyor mutlu musunuz ?

1 yıl önce

Olcayzfrat

Pis hayvanlar daha şanslı görünüyor :D

1 ay önce

benalohas52

"temiz hayvanlar pirinc pilavi yer" de dogru olmali degil mi?

1 ay önce

AknK6

Temiz hayvanlar pilav değil prinç yer. Princi kim pişircek ki pilav olsun.

1 hafta önce

ZekiTunaCa

Vallahi gülmeye girdim yorumlara. Ve güldüm. Katılarak..

1 yıl önce

Defne948530

TP3SJY kulub kodu

11 ay önce

Keremmuham1

Ya konusamiyorum neden diye sor cunku sevgilimden uzaktayim en cokyta ne koydu bilirmiaisinzi ELVEDA diyip gisisi

11 ay önce

muhammedmc14

Ahahahahaha bu ne cidden

11 ay önce

LSCaptainH

Ne alaka amk

5 ay önce

da1lo
da1lo

bu ne bir biçim bir cümle yahu :DD

4 ay önce

KeremKulak

Arkadas bu ne sacmalik boyle. Ispanyolca dersi aliyorum diye seviniyordum ama eger oda bunun gibiyse tumuyle yanlis ogreniyorum demektir

4 ay önce

enaeb

temiz hayvanlar pilava, kirli hayvanlar her yere

2 ay önce

BuseEser3

The burada niçin kullanılmış? Lütfen birisi açıklasın.

2 yıl önce

RukiyeSude.

"The", bir kelimenin belirli olduğunu gösterir. Yani: "I feed the cat" diye bir cümlenin anlamı "Kediyi beslerim." olur. Buradaki kedi belirli bir kedi midir sizce? Bence öyledir.

11 ay önce

Ersinak2

Valla çok komik ha

2 yıl önce

Zehra545051

Püüü

11 ay önce

Sibel35.

Tamam buradaki cümlerlerde mantık aramıyordum ama

11 ay önce

llksenss

Ne mana? :D

2 yıl önce

AbdullahTo876427

Cocukluna inmek gerek hazirliysnlarin burda bildimizide unuymazsak iyi valla:)

1 yıl önce

night_wolf01

"Pilav yiyen hayvanlar temizdir" yazdım ama kabul edilmedi.

1 yıl önce

ugur842496

pirinci sadece insanlar yer hayvanlardan hiçbiri yemez yanlış bilgi:D

1 yıl önce

zelal595566

Iyi am yiyorlar

1 yıl önce

gkalpfer

Hayvanlar temiz pilav yer :)

1 yıl önce

DRNDKY

Bu cümle çok saçma bence cümleleri daha dikkatli seçmelisiniz...I do not understand it because is dirty animal eat rice?Why?

2 yıl önce

Parthurnax

Hayvan Pilav Yer :DD

2 yıl önce

yearmaz89

Hey duolingo, can you answer the dirty animals ?

1 yıl önce

seyfullahE4

makarayı kaçırmadım gene)))

1 yıl önce

Baxshiyev

sacma cumle

2 yıl önce

WECANMAKE

yeaahhh. the birds eat rice. some birds like are eat rice. this birds usually are the clean animals.

aslında demek istedigim: "eveeet. kuslar pilav yer. bazi kuslar pilav yemeyi sever. bu kuslar temiz hayvanlardir."

ikinci cumlede "like" sevmek anlaminda ama "eat" fiili de oldugundan "gibi" gibi duruyor. idare edin. xd

2 yıl önce

seyfullahE4

evcil hayvan mı demek isteniliyor acaba

1 yıl önce

RukiyeSude.

Hayır, "pet" kelimesi "evcil hayvan" anlamına gelmektedir.

11 ay önce

AbdullahTo876427

Turkceyi unutcaz kesin:)

1 yıl önce

ykslemre

Unutmuşsun zaten "Turkceyi unutcaz" değil "Türkçe'yi unutacağız"

8 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

Ya bir şeyede saçma sapan yorum yapmayın cümle yapısı ile ilgili bir sorununuz varsa ne ala yoksa bir susun lütfen. Kaplumbağa pilav yer diye bir cümle vardı aynı geyik muhabbeti oradada sürdü gitti

2 yıl önce

gkhangk0

/ The dirty animals eat shit /

2 yıl önce

RukiyeSude.

Ndkfmkdlx

11 ay önce

Esat33561

Terbiyesiz

1 yıl önce

alperburak10

yav he pis hayvalar da armut yiyo sanki akıllı olan böyle cümleyi vermezdi arkadaş pilav yermiş peh.. yanında da pirzola yeseymiş de karnı doysaymış hayvancağazın

2 yıl önce

Nida-Altan

Duo artık sapıtmaya başladı

2 yıl önce

nalKarada

Kirli hayvanlar b*k yer :(

2 yıl önce

Esat33561

Terbiyesiz

1 yıl önce

ferdi48130

The gelmiş yine ama niye geldi? The clean animals yani bilinen temiz hayvanlar eat rice yani pilav yer yermi yer yemezse aç kalır because.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.