1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The clean animals eat rice."

"The clean animals eat rice."

Çeviri:Temiz hayvanlar pilav yer.

January 10, 2014

44 Yorum


BulentGercek

Buna çok güldüm :D Yarın sitemizdeki pis köpeklere pilav götüreceğim bakalım ne olacak :D


selcukakcin

kesin yorumlarda makara vardır diye geldim :D


beingnurse

ya da bizim pilav yememiz temiz hayvanlar olduğumuz anlamına mı geliyor


evvalalar

Kelimeler aklımızda kalsın diye ilginç cümleler kuruyolar


a_h.m.e-t

sadece evcil hayvanlar olarak algılamamak lazım. genelde et yiyen hayvanlar avlanırken kanla kirlenirler


turkuazdelisi

yaw şu havyanlara pilav yedirmekten bıkmadınızmı :D :D


gkhangk0

haklısın, başka yemek yedirsinlerde yeni yemek isimleri öğrenelim


Gke166563

Kuru fasulye falan yedirin bari hiç olmadı pilav üstü ile tarhana


bayan_ingilizce

Biraz gülelim aklımızda kalsın pilavdan pirinçten sohbet edersek ayy şu cümle vardı duolingoda ne komikti ingilizcesi de şuydu herhalde diyip araştıralım kelimeleri diye yapıyorlar :D


PerfectionistEVK

Pilavin kg fiyati dusuk oldugundan midir nedir insan hayvan bitki tanimadan cumleten pilav yiyoruz


yilmaz3535

Akılda kalıcı olması için oluşturulmuş enteresan ama bir o kadar da güzel bir cümle. Kamu spotu: Temiz kirli demeden bütün hayvanları besleyelim. :P


AhmetSVRTE

Valla bizim burdakilerin önüne ne atsan yiyor temiz.kirli.farketmez nefes aldırsın yeter:-)


ahmet12786

Kedim pis bunu anladım.Seni pislik;)


Bisnev99

Kirli olanları aç mı bırakalım


AhmetSezer977633

Aynen bu cümleyi şiddetle kınıyoruz


bayan_ingilizce

Temizler pirinç yesin kirliler pirinç dışında (mama gibi) şeyler yesin diyor ama kirli hayvanların da hakkı kendileri kirli kalmak istemiyorlar ya...


TunaAcm

Cümleyi boş verip Yorumları okumaya gelenlerdenim


Olcayzfrat

Pis hayvanlar daha şanslı görünüyor :D


mafyababasi

Pilavdan başka yemek yok mu lan, uygulama yöneticileri Çinli mi?


Gke166563

Hayır korona virüslü sjsjsj


DavidKocyigit

Temiz hayvanların vejeteryen olduğunu düşünüyorlar galiba. Et yerine pirinç yediriyorlar. ;) :)


hedo525739

Ben 3. sınıfa gidiyorum siz mi yapamıyorsunuz ya ben bile yapıyorum


ft5V11

Kirli hayvanlar ne yer


FURKANYAMLI

Ne alaka abi temizler pilav yer o zaman kirlenince et yemeğe mi başlayacaklar


Ensarnlbnt

Mükemmel Bir atlayış yaşar atladıı


Ensarnlbnt

Benim hayvan temiz ve göbekli


SunayKeser

Temiz hayvanlar pilav, pis hayvanlar herşey yer


Berkaypayt

Yorumlar tahmin ettiğim givi


Soner199287

Saçma olduğu yetmiyor gibi birde defalarca soruyorlar zaten zorlanıyoruz bide bıktırmayın insanı


ognsezen

Aslinda budun dogrudu evcil hayvanlar olmasi lazim


blackpink657

Acayip bişey yaaa


fnfazli

Duo' nun geleneksel yemeği "rice" =)


fnfazli

Ders yaptığımda ne olduğunu anlamadım ama şimdi düzey testine girdim ve gerçekten aklımda kalmış


uaenesoztekin

Temiz hayvan olmadığımı fark ettim :d


zehra711620

Duolingo What eat the dirty animals?


ErkanSamci

The clean animals eat rise.. buna hata veriyor. Neresi hatali anlayamadim


parsssssss946280

pis hayvanlar ne yer :D


Huriye728641

Biraz mantıklı cümleler lütfen


Huriye728641

Biraz mantıklı cümleler lütfennnnnnn

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.