"Sen ve ben farklıyız."

Çeviri:You and I are different.

5 yıl önce

24 Yorum


ErenBalevi

Benim cevabım I and you are different.

Doğru cevaplar: • Me and you are different. • You and I are different.

bu nasıl oluyor, anlamadım?

3 yıl önce

aligokan

Ben de "I and you" yaptım olmadı. "You and I" biz anlamına geldiği için are eklenir tamam da acaba "I and you are" olunca ordaki are "biz"i değil de sadece you=sen'i kapsayacağı için mi yerleri ters oluyor?

10 ay önce

mynameiselif

Herhalde you ile başladığı için Sen ile başlaması gerekiyor.

4 ay önce

Burakcem

"You and i" çoguldur

2 yıl önce

cndnilker

I and you yazdım yanlış dedi

2 yıl önce

deli788683

I dan sonra "am" gelmesi gerekmiyor mu?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

jkk1907'in yazdığına bakın lütfen.

2 yıl önce

yhanifi1980

"I and you are different" neden yanlış dedi ki! Anlamadım

1 yıl önce

yhanifi1980

You and I are different doğru kabul etti.

1 yıl önce

yhanifi1980

You and I are different yani We are different

1 yıl önce

BeratEmin10

is neden gelmez

10 ay önce

Ali115162

you and me, we are different nasıl yanlış oluyor ya

6 ay önce

ersin181012

program hatasi olmus olabilir .dogrusunu herkes bildigi gibi yani " i and you are diffrent" seklinde yazin

1 ay önce

smanovic

'You and me are different' yanlis mi olur

4 yıl önce

BulentGercek

Eğer zamir, fiilin subjesi (öznesi) ise "I", fiilin objesi (nesnesi) ise "Me" kullanılıyor. Burada fiilden sonra gelen bir obje yok. Örneğin "than Ahmet" diye devam etseydik "Ahmet" bizim nesnemiz olacak idi. Öznemiz ise "sen ve ben". Dolayısıyla "You and I" doğru cevap oluyor, "You and me" ise yanlış bir kullanım. İlla ki "Me" kullanalım diyorsak, kendimizi obje haline getirmeliyiz. "You are different than me". (Kaynakça : http://www.oxforddictionaries.com/words/i-or-me)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Bülent güzel açıklanmış. Günlük kullanımda "me" yanlış olarak I yerine kullanılıyor bazen, ama dilbilgisi açısından yanlış

4 yıl önce

Busra19946

Ama bizz nasıl bilicezz am mi gelicek are mı gelicek diye ikisinidee kullanıyoruzz

4 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Nasil I dan sonra are geliyor

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Çünkü sadece "I"-dan sonra değil, "You and I"-dan sonra. "You and I" = biz olduğundan "are" gerekiyor.

3 yıl önce

Bar946473

"I are." 10 senelik ingilizcem çöktü şu an.

11 ay önce

BulentGercek

Türkçe de "Sen ve ben farklıyız" demek "Sen ve Beni oluşturan BİZ" demek değildir. O başka bir anlama gelir. Bu cümle "Sen" ve "Ben" arasında farklılık olduğunu söylüyor. O zaman nasıl oluyor da "ARE" kullanabiliyoruz?

5 yıl önce

goobles
goobles

Dediğiniz doğru, evet. "Biz farklıyız." demiyor cümle. Fakat "you and i" derken yine iki kişiden bahsediliyor. Yani tekil olarak değil çoğul olarak bakmamız gerekiyor yine cümleye. Bu yüzden de "are" kullanmak gerekiyor.

5 yıl önce

BulentGercek

Teşekkürler Goobles:)

5 yıl önce

KeremGolba

Bülent bu duruma biraz sinirlenmiş :) yine de daha ileride de bunun gibi durumlarla karşılaştığında bu sefer tekil gibi algılanması gerekicek. örneklendiremiyorum ama bilgin olsun

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.