Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen ve ben farklıyız."

Çeviri:You and I are different.

4 yıl önce

12 Yorum


ErenBalevi

Benim cevabım I and you are different.

Doğru cevaplar: • Me and you are different. • You and I are different.

bu nasıl oluyor, anlamadım?

2 yıl önce

aligokan

Ben de "I and you" yaptım olmadı. "You and I" biz anlamına geldiği için are eklenir tamam da acaba "I and you are" olunca ordaki are "biz"i değil de sadece you=sen'i kapsayacağı için mi yerleri ters oluyor?

7 ay önce

mynameiselif

Herhalde you ile başladığı için Sen ile başlaması gerekiyor.

1 ay önce

Burakcem

"You and i" çoguldur

2 yıl önce

cndnilker

I and you yazdım yanlış dedi

2 yıl önce

deli788683

I dan sonra "am" gelmesi gerekmiyor mu?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

jkk1907'in yazdığına bakın lütfen.

1 yıl önce

yhanifi1980

"I and you are different" neden yanlış dedi ki! Anlamadım

1 yıl önce

yhanifi1980

You and I are different doğru kabul etti.

1 yıl önce

yhanifi1980

You and I are different yani We are different

1 yıl önce

BeratEmin10

is neden gelmez

6 ay önce

Ali115162

you and me, we are different nasıl yanlış oluyor ya

3 ay önce