"Sen ve ben farklıyız."

Çeviri:You and I are different.

January 10, 2014

30 Yorum
Tartışma kilitli.


cndnilker

I and you yazdım yanlış dedi


smanovic

yanlış çünkü. sen ve ben diye yazmış, ben ve sen diye cevap vermişsiniz


MehmetAliBey7733

Tam zamanında çıkan bir cümle. Öyle bir zamanda çıktı ki doğruluğunu kanıtlarcasına :)


Bar946473

"I are." 10 senelik ingilizcem çöktü şu an.


xLordJoseph

Are orada "I" a gelmiyor "You and I" sen ve ben yani biz çoğul olduğu için are geliyoe


Ebrarotou

"You and I are" = "We"


Gkhan633401

We=I+you We=I+(he or she) We=I+(They) Olduğu için (you and i) are oldu.Yani ( i are ) değil Hatta belki bilim kurgu filmleri izlerken (I and I are different) ile karsilasabilirsiniz


Burakcem

"You and i" çoguldur


yhanifi1980

"I and you are different" neden yanlış dedi ki! Anlamadım


yhanifi1980

You and I are different doğru kabul etti.


yhanifi1980

You and I are different yani We are different


Ali115162

you and me, we are different nasıl yanlış oluyor ya


feyzanur140921

I am olmasi gerekmiyor mu kafam karıştı


mertk_b

you and I diyor yani sen ve ben dediği için çoğul anlam oluyor.Çoğullarda are gelir


Yurdanur39

Bence farklı başka farkinda başka bu sözcügü biliyordum .


eslimozels

I daima sonradan gelir


Crazyboyy

You and me are different desek olur mu?


Beyza611328

Neden I and you deyince yanlış dedi?


mizinamo

sen = you

ben = I

sen ve ben = you and I

sen, "I" değil.

ben, "you" değil.

sen ve ben, "I and you" değil.


Beyza611328

Aaa mantıklı aslında


fileo777

İs a very stylish program


JdnsnJdksk

You and i olmalı mesela john and i deniliyor


FilizKirpi

I am olması gerekmiyor mu


Nurtenzere

Banada yanlış dedi


EmreRecepz

Cevabı aynı verdim neden yanlış


CarelessPerson

You and me are different. Neden kabul edilmiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.