1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men drink the water."

"The men drink the water."

Fordítás:A férfiak megisszák a vizet.

January 10, 2014

63 hozzászólás


Balu1978

A férfiak vizet isznak, miért nem jó?


Nitram.
  • A férfiak vizet isznak. = The men drink water.
  • A férfiak megisszák a vizet. = The men drink the water.

Ami az angolban csak egy "the" határozott névelő, az a magyarban egy teljes ragozás- és szórendváltozás. Sajnos így azonban mást jelent; nem fogadhatjuk el.


Kira.Toth

Én sem tudom 1.elrontom ,kijavítja: a férfiak megisszák a vizet 2.leírom, kijavítja: aférfiak vizet isznak És így tovább Nagyon sokáig csináltam míg végre sikerül


hukip10

az nekem sem lett jó!!!


hukip10

nekem se lett jó!!!


JanosPatrik

Nekem se fogadta...


CateSophie

nem vagy egyedül, nekem se fogadta el :(


rozsa1212

Nekem se jó! Nem értettem miért nem.....


darvaslevi

A férfiak leginkább sört isznak, azért nem fogadja el.


Migi47

A férfiak vizet isznak, én így fordítottam volna, de nem fogadta el.


csabbakka

A férfiak megisszák a vizet


FedorBarbara

én is így fordítottam!


OldAkita

Nekem gondot okoz kihallani hogy a "man", amit "men"-nek hallok csak akkor különbözik a "men"-től amit szintén "men"-nek hallok, ha mondjuk beírom a google fordítójába egymás alá a man és men szavakat kiejtetem a fordítóval. Ilyenkor, ha gyors egymás utánban hallom a két kiejtést, akkor természetesen jól különbözik. Ugyanez a helyzet a woman-women szavakkal is, de hozzáteszem, ott az "o" betűt egyfajta e és i keverékének hallom ha women-t ejt ki a fordító. Szóval meglehet hogy az angol nylev könyebb mint a német vagy pláne mint a magyar, de azért van mire figyelni :)


Csacsika2

Nálam is ez a helyzet, leginkább a mondat többi részéből próbálok rájönni, hogy mi is lehet , egyes- vagy többes szám.


BEAUTYCARE_SRL

Tapasztalatom szerint a google kiejtese nem helyes sokszor. En ugy tudom kiestesben semmi kulonbseg a man es men kozott. A woman-t kb. [vomen]-nek es a women-t pedig kb. [vimin]-nek ejtik.


IstvanMaro

A man után az ige kap egy s betűt a végére. Man drinks, men drink. Ugyanez van a womannél is. Woman drinks, women drink. Ez mindig segít


delibetti

A férfiak vizet isznak miért nem jó? Pedig fentebb már azt írtátok hogy már elfogadja. De nekem nem fogadta el.


Szab

A férfiak megisszák a vizet. Ez hogy van angolul? Mert ezt nem fogadta el.


Nitram.

Most már elfogadjuk! Köszönjük a választ!


IstvanMaro

The men drink the water


GaborNagy4

A férfiak vizet isznak úgy lenne, jogy: The men drink water. Itt the water van, szóval A vizet isszák.


GVAndris

Nem akarok beleszólni, de itt ugye angolul írtátok be, amit hallotok? Mert az a feladat :D


TheGreatKris

THE water=a vizet


Hannacica

Azert nem jó az hogy a Férfiak vizet isznak mert nem simán watert írt hanem the watert. Magyarán ez azt jelenti hogy a vizet.Nem sima vizet hanem azt a vizet. És így már kénytelen vagy azt írni hogy isszák.Szóval a the valamire "rámutat"(nem teljesen,csak nadjából). Remélem megértettétek abból amit írtam.;)


Mazsola88

nem értem hogy miért nem fogadta el, természetesen segitő szándékbol jelzem, nem oszt nem szoroz


Zadent

Csak érteni szeretném. A többes szám az angolban nem az "s"? Mitől férfiak a férfi, és mitől isznak aki iszik? Az egész mondatban nincs egy s :)


Szab

Férfi man, férfiak men. Nő woman, nők women. Ez rendhagyó, ezért nincs s betű.


zozo22222

Köszönöm, nekem is segítettél!


IstvanMaro

Vannak speciális többes számok: man-men, woman-women, mouse-mice stb.


socom33

Ez nekem sem lett jó!!!!!!!


bela.kovac1

A ferfiak isznak a vizbol Mer nem joo?


KelwinJ.Br

Hiányzik az angol mondatból "from", mint -bòl -bõl toldalék.


IstvanMaro

Mert akkor azt mondta volna: the men drink from the water


Lazyattis

A helyes megoldásnak azt írja: • A férfiak a vizet isszák. • A férfiak megisszák a vizet. Elég nagy a jelentés beli különbség. Az angolban csak a szövegkörnyezetre támaszkodhatok, vagy azért ezt a két jelentést lehet másképp is elérni? És akkor hogy mondom azt, hogy "A férfiak vizet isznak" Lehagyom a második "The" szót? És azt hogy hogy fejezem ki, hogy "A férfiak isszák a vizet" (azt kifejezve hogy nem mások hanem a férfiak azaz a férfiakon a hangsúly)


Katicaanglia

A férfiak vizet isznak. Miért nem jó?


RebekaNagy1

Nem is lehet rendesen hallani xdd


Enikozelle

Nekem sem fogadta el azt h a férfi megissza a vizet ?!


Szab

Még jó, hogy nem fogadta el, mert az teljesen rossz válasz. Ugyanis "The men drink the water." tehát "mEn" és nem "mAn" szerepel.

man = férfi men = férfiak, tehát a férfi többesszáma.

Elég ritka, hogy valaminek nem -s a többesszáma.

Konkrétan amik így hirtelen eszembe jutnak: child-children (gyerek-gyerekek) man-men (férfi-férfiak) woman-women (nő-nők)

Biztos van még néhány, de ne ijedj meg, mert tényleg alig-alig van ilyen.


IstvanMaro

Mouse - mice, foot - feet, tooth -teeth


Khalivus

Igen, de mi a különbség hallásban? Nálam semmi gond, ha írva vagyon, csak a robot hangjában nem hallok az 1szám és Tszám között különbséget.


IstvanMaro

Ilyenkor az ige segít. Ha drinks akkor egyes szám, ha drink többes szám


Odikaa

Nekem se engedi de miért? ( a férfiak vizet isznak )


cukichili8

A férfiak megisszák a vizet nem értem mért nem jó!


Balouka77

Még mindog nem fogadja el a "A férfiak vizet isznak" fordítást. Szerintem jó. Kéretik a bagoly Urral megértetni! :-)


IstvanMaro

Mert nem az a fordítás. A helyes fordítás: A férfiak a vizet isszák, mivel a szöveg The men drink THE water


sanya200

Ez milyen forditás hogy a férfiak a vizet isszák?? A tükörforditásnak nem nagyon van értelme magyarul te sose mondanád így.Magyarosan úgy hangzana hogy a férfiak vizet isznak. nem?


IstvanMaro

A magyar is használja így, ha férfiak ihatnának mást is, de a vizet választják


paprbert

Nem hallom a MAN és a MEN között a külömbséget.


KissBalzsL

Én nem értem ezt a többesszámot....


SntaGerg

Szerintem is hibás.


IstvanMaro

Nem az, olvasd a válaszokat is


Cseterics

Hallás után a "man" és a "men" között mi a különbség? Tud ebben valaki segíteni? Én ezt írtam: The man drink the water. Mert ezt hallottam.


Jzsefgosto

Miért többes szám

Learn English in just 5 minutes a day. For free.