Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"They are dogs."

Переклад:Вони собаки.

2 роки тому

18 коментарів


Pay1209

Вони є собаками. Чому цей варіант не є правильним? Підкажіть буди ласка.

2 роки тому

n377
n377

Можливо просто тому, що така фраза звучить не дуже корректно. Маю на увазі те, що так не говорять. Думаю, що тільки тому.

2 роки тому

Nazar29680

В українському перекладі узагалі фраза в цілому звучить некоректно, тому що дуже важко знайти твір, в якому б прозвучала така фраза. Але єдиним правильним варіантом є вживання "собаками", хоч би скільки людей мали проблеми з відмінюванням іменників.

5 місяців тому

Ruslan_Kuk

аналогічно написав

2 роки тому

VAar8

Також як варіант - Вони є собаками

2 роки тому

pomegranate_ho

Форма "собаками" є коректною. Будь ласка виправте. Відмінювання іменників 3ї групи множини в орудному відмінку передбачає закінчення -ами -ями ( тін-ями, ноч-ами, собак-ами) https://uk.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%B0 http://www.linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/imen/f3.htm

1 рік тому

BogdanDuby

І я написав "Вони є собаками"... І чому так не говорять, як на мене так правельніше

2 роки тому

Vasya955563

А до чого тут are що це ощначає? Не можу ніяк зрозуміти

1 рік тому

6Pi91

Тому що множина

1 рік тому

YanitaMoroz

are - є , отже, вони Є собаками

1 місяць тому

ljvaa

Аналогічно. В західному говорі майже всі говорять собаками\котами і т.д.

1 рік тому

N7Ej5

А хто ще може бути собаками як не собаки?))

10 місяців тому

fE4z2

Собаки

1 рік тому

sofiya_lozyk

Чому не можна писати синонім- пси?

1 рік тому

crQA4

Пси

11 місяців тому

u3sj2

Привіт

1 рік тому

crQA4

привіт

11 місяців тому

AIr011

Привіт

9 місяців тому

Пов’язані обговорення