1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They are dogs."

"They are dogs."

Переклад:Вони собаки.

April 3, 2016

24 коментарі


Pay1209

Вони є собаками. Чому цей варіант не є правильним? Підкажіть буди ласка.


n377

Можливо просто тому, що така фраза звучить не дуже корректно. Маю на увазі те, що так не говорять. Думаю, що тільки тому.


Nazar29680

В українському перекладі узагалі фраза в цілому звучить некоректно, тому що дуже важко знайти твір, в якому б прозвучала така фраза. Але єдиним правильним варіантом є вживання "собаками", хоч би скільки людей мали проблеми з відмінюванням іменників.


Ruslan_Kuk

аналогічно написав


VAar8

Також як варіант - Вони є собаками


pomegranate_ho

Форма "собаками" є коректною. Будь ласка виправте. Відмінювання іменників 3ї групи множини в орудному відмінку передбачає закінчення -ами -ями ( тін-ями, ноч-ами, собак-ами) https://uk.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%B0 http://www.linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/imen/f3.htm


BogdanDuby

І я написав "Вони є собаками"... І чому так не говорять, як на мене так правельніше


Vasya955563

А до чого тут are що це ощначає? Не можу ніяк зрозуміти


6Pi91

Тому що множина


YanitaMoroz

are - є , отже, вони Є собаками


ljvaa

Аналогічно. В західному говорі майже всі говорять собаками\котами і т.д.


N7Ej5

А хто ще може бути собаками як не собаки?))


p7CH3

Мені одному почулося "ducks"?


OksanaP-P

якщо слухати повільніший варіант - тоді чути dogs


fE4z2

Собаки


sofiya_lozyk

Чому не можна писати синонім- пси?


Snlj19

А в мене все правильно

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.