"They are dogs."

Переклад:Вони собаки.

April 3, 2016

27 коментарів
Це обговорення закрито.


p7CH3

Мені одному почулося "ducks"?


Julia17829

ні, не одному


EOBm587653

Поперядня відповідь - мені такожчується ducks


SmrSmr5

Я спеціально на повільному слухав... там буква А...


Alex2537

Так, американці вимовляють це як "даґз"


Pay1209

Вони є собаками. Чому цей варіант не є правильним? Підкажіть буди ласка.


n377

Можливо просто тому, що така фраза звучить не дуже корректно. Маю на увазі те, що так не говорять. Думаю, що тільки тому.


Nazar29680

В українському перекладі узагалі фраза в цілому звучить некоректно, тому що дуже важко знайти твір, в якому б прозвучала така фраза. Але єдиним правильним варіантом є вживання "собаками", хоч би скільки людей мали проблеми з відмінюванням іменників.


BogdanDuby

І я написав "Вони є собаками"... І чому так не говорять, як на мене так правельніше


VAar8

Також як варіант - Вони є собаками


pomegranate_ho

Форма "собаками" є коректною. Будь ласка виправте. Відмінювання іменників 3ї групи множини в орудному відмінку передбачає закінчення -ами -ями ( тін-ями, ноч-ами, собак-ами) https://uk.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%B0 http://www.linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/imen/f3.htm


AndriyKind

Dogs і ducks навіть повільно не можу відрізнити на слух.


Vasya955563

А до чого тут are що це ощначає? Не можу ніяк зрозуміти


6Pi91

Тому що множина


YanitaMoroz

are - є , отже, вони Є собаками


Julia17829

Коли тобі дають з голосу написати не зрозуміло чи це собаки(dogs) чи качки (ducks)


ljvaa

Аналогічно. В західному говорі майже всі говорять собаками\котами і т.д.


sofiya_lozyk

Чому не можна писати синонім- пси?


zLEw542609

У мене прийняли " Вони- пси"


N7Ej5

А хто ще може бути собаками як не собаки?))


TZcr18

Ця дитина знову говорить AIR DUGS! Замініть промовця!!!


0yUl7

Знову ці собаки з качками плутаються. Ну зовсім не можна розібрати

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.