Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"They are dogs."

Переклад:Вони собаки.

5
2 роки тому

18 коментарів


Pay1209

Вони є собаками. Чому цей варіант не є правильним? Підкажіть буди ласка.

13
Відповісти12 роки тому

n377
n377

Можливо просто тому, що така фраза звучить не дуже корректно. Маю на увазі те, що так не говорять. Думаю, що тільки тому.

9
Відповісти12 роки тому

Nazar29680

В українському перекладі узагалі фраза в цілому звучить некоректно, тому що дуже важко знайти твір, в якому б прозвучала така фраза. Але єдиним правильним варіантом є вживання "собаками", хоч би скільки людей мали проблеми з відмінюванням іменників.

2
Відповісти14 місяці тому

Ruslan_Kuk

аналогічно написав

4
Відповісти2 роки тому

VAar8

Також як варіант - Вони є собаками

6
Відповісти1 рік тому

pomegranate_ho

Форма "собаками" є коректною. Будь ласка виправте. Відмінювання іменників 3ї групи множини в орудному відмінку передбачає закінчення -ами -ями ( тін-ями, ноч-ами, собак-ами) https://uk.wiktionary.org/wiki/%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%B0 http://www.linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/imen/f3.htm

5
Відповісти11 рік тому

BogdanDuby

І я написав "Вони є собаками"... І чому так не говорять, як на мене так правельніше

3
Відповісти2 роки тому

Vasya955563

А до чого тут are що це ощначає? Не можу ніяк зрозуміти

2
Відповісти1 рік тому

6Pi91

Тому що множина

1
Відповісти1 рік тому

YanitaMoroz

are - є , отже, вони Є собаками

1
Відповісти2 тижні тому

ljvaa

Аналогічно. В західному говорі майже всі говорять собаками\котами і т.д.

2
Відповісти1 рік тому

N7Ej5

А хто ще може бути собаками як не собаки?))

2
Відповісти9 місяців тому

fE4z2

Собаки

1
Відповісти1 рік тому

sofiya_lozyk

Чому не можна писати синонім- пси?

1
Відповісти11 місяців тому

crQA4

Пси

1
Відповісти9 місяців тому

u3sj2

Привіт

0
Відповісти1 рік тому

crQA4

привіт

0
Відповісти9 місяців тому

AIr011

Привіт

0
Відповісти7 місяців тому

Пов’язані обговорення