1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Το ψαλίδι μου είναι κίτρινο."

"Το ψαλίδι μου είναι κίτρινο."

Μετάφραση:My scissors are yellow.

April 3, 2016

13 σχόλια


SotirisGek

Ειναι ενα ψαλιδι οχι πολλα. Ειναι ενικος.


ssurprize

Είναι κάποια αντικείμενα που, επειδή έχουν δύο μέρη, δεν έχουν ενικό. Όταν θέλουμε να αναφερθούμε σε ένα μπορούμε να πούμε "a pair of" (ένα ζευγάρι).
παραδείγματα: trousers = παντελόνι, a pair of glasses = ενα ζευγάρι γυαλιά, κ.α.


D_..

Στα ελληνικά ναι, στα αγγλικά όχι.


Elina707519

το ψαλίδι είναι ένα (Το ψαλίδι μου) και θεωρώ οτι η μετάφραση My scissors are yellow) δεν είναι σωστή. Παρ' όλα αυτά σας ευχαριστώ για την δυνατότητα που μου δίνετε να εξασκώ την Αγγλική γλώσσα.


GjBB14

Πώς θα λέγαμε : "τα ψαλίδια μου είναι κίτρινα"?


FeRp945436

Ειναι λάθος μετάφραση το are διότι δεν ειναι πληθυντικός αλλά ενικός(is=.


v6wS3

Μηπως επειδη εχει δυο σκελη το ψαλιδι . Αλλα πως θα εκφραστουμε οταν τα ψαλιδια ειναι πολλα ;


.xgER

Είναι ενικος αριθμός...


jaye16

Τα Ελληνικά και τα αγγλικά δεν είναι τα ίδια. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε κάποιες λέξεις στα Ελληνικά που είναι ΕΝΙΚΟ αλλά στα Αγγλικά είναι ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟς

Δείτε αυτά τα σχόλια: ssurprise:

https://forum.duolingo.com/comment/14665536
https://forum.duolingo.com/comment/3762892

jaye16

https://forum.duolingo.com/comment/35543349 https://forum.duolingo.com/comment/30769845

spdl79

https://forum.duolingo.com/comment/30129772

mizinamo

https://forum.duolingo.com/comment/19125638

andrikon

https://forum.duolingo.com/comment/27643471

mptmpt

https://forum.duolingo.com/comment/3133385

https://forum.duolingo.com/comment/9796369

https://forum.duolingo.com/comment/33115115


xristos313586

Απλά έχουν κάνει λάθος..


jaye16

Διαβάστε τα πολλά σχόλιά μου πάνω από τα δικά σας. Οι γλώσσες δεν είναι όλες ίδιες.


RISd19

Θα μας τρελαίνεται, λάθος ενώ δεν είναι από πλευρά μας;;;;;;; εξηγήστε αν υπάρχει στα αγγλικά αλλά όχι ότι εμείς κάνουμε λάθη, γιατί μια χαρά εκφραζόμαστε στα ελληνικά,,, με νόημα και κατανόηση.... Ευχαριστούμε....


RISd19

Δεν μπορώ να απαντώ τα ψαλίδια μου είναι κίτρινα όταν μου ζητάει να πω ότι το ψαλίδι μου είναι κίτρινο, αν είναι δική σας έκφραση μου την εξηγητε από πριν για να μάθω σωστά, χωρίς να μου λέτε ότι είμαι λάθος γιατί δεν είναι σωστό... Εδώ υποτίθεται ήρθα να μάθω χωρίς να γνωρίζω, άρα βοηθήστε και μην με κάνετε να νιώθω άσχημα, λέγοντας μου ότι εγώ έκανα λάθος. Χρόνια πολλά....

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.