"Το ψαλίδι μου είναι κίτρινο."

Μετάφραση:My scissors are yellow.

April 3, 2016

6 σχόλια


SotirisGek

Ειναι ενα ψαλιδι οχι πολλα. Ειναι ενικος.

April 3, 2016

ssurprize

Είναι κάποια αντικείμενα που, επειδή έχουν δύο μέρη, δεν έχουν ενικό. Όταν θέλουμε να αναφερθούμε σε ένα μπορούμε να πούμε "a pair of" (ένα ζευγάρι).
παραδείγματα: trousers = παντελόνι, a pair of glasses = ενα ζευγάρι γυαλιά, κ.α.

April 4, 2016

D_..
Mod

    Στα ελληνικά ναι, στα αγγλικά όχι.

    April 3, 2016

xameleon6

    Έκανες αυτό το σχόλιο πριν 2 χρόνια. Εγώ έκανα σήμερα αναφορά. 09 Φεβρουαρίου 2019 και ακόμη δεν διορθώθηκε

    February 9, 2019

Elina707519

    το ψαλίδι είναι ένα (Το ψαλίδι μου) και θεωρώ οτι η μετάφραση My scissors are yellow) δεν είναι σωστή. Παρ' όλα αυτά σας ευχαριστώ για την δυνατότητα που μου δίνετε να εξασκώ την Αγγλική γλώσσα.

    March 16, 2018

FeRp945436

    Ειναι λάθος μετάφραση το are διότι δεν ειναι πληθυντικός αλλά ενικός(is=.

    June 15, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.